När blev dom så gamla!?
När blev mina små illrar gamla?
Minns att när jag skaffade Dexter så tyckte jag att illrar som var 4 år var jättegamla.. Nu blir Skit 4 i mars. Min lillkille fyller 4. Och Pegasus den lille skrotten fyller 6 år. Herre gud vad tiden går.
Jag minns knappt hur det var att leva utan mina illrar, samtidigt som det fortfarande känns som att jag skaffade dom igår. Den känslan släpper aldrig… :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ja du den frågan ställer jag mig ständigt. Min trio blir ju tre nu i vår.. det var ju nyss jag hade två små valpar hemma och min sötaste skitunge blir två.
Söta är dina grabbar i alla fall!!

Ja det är sjukt. Har en på 6 år, två på 5 och nu tyvärr bara en på 4 år. De andra är förtfarande barn ;) Hur gick det till??? När man inser att man inte får så många år till. Visserligen är alla friska, peppar peppar, men hur länge till är det så? Om Marita blir dräktig nu kommer jag ha 4 generationer hemma. Känns så konstigt att ha en liten vit gammelmormor hängande i tårna.
Livet innan illrarna var tomt.
Jag håller helt med! Det var ju "igår" Avi var den vansinnigt lilla valpen som tuggade frenetiskt och gjorde att jag grät mig till sömns. Nu i vår blir hon fyra, och om Chade hade levt hade han blivit fem.. Vad gjorde jag innan illrarna? Det vette tusan alltså..
Paulina
ja.. vad ska man säga… häromdagen insåg jag plötsligt att buffy fylller 6 år… kan fortfarande inte fatta det.. hon fyllde 5, och jag reagerade inte… men nu… i mina ögon är hon fortfarand een liten pest valp som kommer leva för evigt
Suck.. tiden flyger verkligen förbi.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Håller med, tiden går för fort helt enkelt.
Amy blir 5 år och har insulinom. Norpan blir 4 år och Bus blir 3 år, båda är friska än *peppar, peppar*.
Sara
Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden 
#9 När jag hittade filmer när Dexter och pegasus var helt nya i familjen var det som att vrida tillbaka tiden. Guuuud så söta. Och Dexter tog lilla, lilla Pegasus i nackskinnet och gömde honom i transportburar och under soffan. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10, vill se film, vill se film 

#11 Den finns bara på videokamera än så länge. kanske så småningom :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#12, men aaaaaaa osis hehe.