Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1000 ggr
HannaM
0

Jippie! Äntligen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag har länge väntat på att min bror ska köpa ny kamera så jag kan få köpa hans gamla och nu är den äntligen här! Tänk, en kamera som tar kort när man trycker på knappen och inte en kvart senare!! Min gamla kamera kan man knappt ta kort på blommor i vas för dom hinner vissna innan den äntlgien tar bilden. Nu kanske det äntligen kan bli bilder på något annat än sovande illrar.

Så.. nu har vi smugit runt och jagat kvällströtta illrar. Fotografen är väl fortfarande ingen höjdare men kameran klart bättre. Här kommer några exempel.

Valrhona först ut.

HannaM
0

Elliott vill inte vara med på bild, han reser helt sonika på sig och går!

HannaM
0

Sen väckte jag Alinda som låg och sov i en hängmatta

HannaM
0
HannaM
0

Slutligen Belsebub i världens hårigaste och mest grå rosa puff

Loveferrets
0

Så söta…

HannaM
0

Meja ville absolut inte fastna på bild…

Gilla
0

Jättefina bilder :o)

Ja du…en sån kamera vill jag oxå ha.
Som man inte måste hitta ett "grönt oki fokus" innan man tar target på det slingkande målet.
O sen inte tar 4 sekunder (jo det är myckat på en iller) innan kameran tar bilden.

Grattis till kameran :o)

sarae
0

welcome till världen där det räcker att trycka på en knapp och se glad ut tant!

Grymt söta bilder… älskar valle bilden i #0

fota mera! lump vill se en heeeeel aflindaflump

sarae
0

#11 men vaaaaaaaa?? vem tusan e du? Så där ser ju inte jag ut.. eller jag menar min dotter ju!

HannaM
0

#12 Hon är ju en fin fin filverftrumpa=p Klart släkt med sin far.. ehm. ja nästan.

strawberry09
0

Håller med att det var fina bilder!

HannaM
0
sarae
0

men vallenosen! Den e ju nästan borta :O!

HannaM
0

#16 Jepp han satsar på marmorerat.. eller om det var fräknar, han har inte bestämt sig.

HannaM
0

Belsebubs profil=) Han har varit riktigt fin under vintern men en väldigt mysig varmgull ton i underullen.

Aviendha
0

Åh, vad kul!!

Valle är så söt Kyss

sayuri
0

De är så fina! Så kul att få se dem igen. Va kul med en ny kamera som inte tar år på sig att ta bilderna. Alinda ser uta att va full med bus även när hon är nyvaken. Glad