Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 164 ggr
trollet85
0

ja har lyckats me de omöjliga!

ja gick ut o starade bilen, slog igen dörren o började leta efter en borste att soppa av bilen me…

försökte öppna bakdörren men den satt halvfast… okey den har väl frusit tänkte ja. gick in o hittade en borste. borstade av bilen o skulle öppna o sätta mej i

BILEN E LÅST!!!! Nyckel (den enda vi har) sitter i o bilen e igång!!!

slå de om ni kanFundersam
så om ja inte syns till här inne på ett tag e de för att sambon har slagit ihjäl mej.

sarae
0

ojojoj! det där lät inget kul! hur sjutton löser man det?

trollet85
0

knacka rutan sa volvo…

låter inte så lockande….

sambon sa bara : JA åker o beställer nya nycklar o så får dom byta tändningslås! kostar 3000kr…

känner mej smått dum… men ja kan ju inte ha gjort nåt lr?

Sarah
0

Ring en låssmed… jag lyckades låsa in bilnyckeln och reservnyckeln och plånboken och busskortet… Billåssmeden kom ut. 900 kr

trollet85
0

sambon skulle pröva lite… e inte så smidigt o komma in i volvon… men hur kan den låsa sej när den e igång?

Robinsnel
0

på min bil jag hade kunde man sticka in en tjock ståltråd vid listen o dra upp "knappen" så man låste upp, lite pyssel men det var det nog värt…

Guteillern
0

Om ni har en låsknapp på insidan, kan du ha kommit åt den, när du hämtade borsten i bilen. /Ammi

trollet85
0

vi har en 855a me nersänkta låsknappar… enda sättet vi låser bilen e me larmdosan.

ja slog bara igen förardörren hämtade borsten inomhus

[tiiia]
0

usch, stackare, jag hatar verkligen autolås.

Hoppas att det löser sig så att ni kommer in i bilen utan krossade rutor.

Guteillern
0

Då var det inte en möjlighet. Automatlås är inte roliga, när dom börjar trassla. Lycka till /Ammi

trollet85
0

NU har vi fått upp bilen… så fort man tog i bakluckan så låstes bilen…

Tack Manne!!! o tack Sofie för att ja fick "låna" Manne!

sarae
0

Va skönt att ni har fixat det! jasså det e manne som e så duktig på sånt? *bra att veta* hehehe

sofie
0

#10 Hihi så lite så :)

trollet85
0

#12 ja ska ALDRIG ta i den blien igen… ialla fall inte förns vi fixat nya nycklar!
åker me Jossan upp nästa helg så då slipper ja oroa mej. har vi tur så har hon båda sina nycklar me sej, de hade hon till Norge Flört (eller om de va Skövde, minns inte)
den ena tappade hon bort i bilen när hon packade, den återfanns först efter resan.

Faxlin
0

Vad skönt att det löste sig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Säger som åsa att det är skönt att det löste sig.

Har aldrig varit med om att min 855 eller v70 har låst sig bara sådär. usch kan inte vara roligt för eran del.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.