Omplacering - viltfärgad hona 2½ år
Jag ska ha barn i december och av flera skäl vill/kan/orkar jag inte ha kvar mina sötnosar Wilma och Mitzy. Mitzy har redan fått nytt hem, hon ska tillbaka till sin uppfödare så nu behöver jag hitta någon som Wilma kan bo hos.
Hon är världens sötaste lilla tjej, född 18 januari 2007 och jag har haft henne sen hon var ca 7 veckor..
Hon är kastrerad/vaccinerad men inte chippad. Hon har aldrig varit sjuk och jag har aldrig haft några problem med henne. Hon är otroligt social och trivs jättebra tillsammans med andra illrar, därför vill jag att den hon hamnar hos redan har iller så att hon slipper bli ensam. Hon har aldrig bitit mig, eller någon annan, men kan nafsa lite när man leker.
Lycka till.

Jag glömde säga att hon bor i Eskilstuna. Hon är inte helt duktig på att gå på lådan, men håller man lådan ren så brukar hon hitta rätt :P
Du har pm=)

Jag kan säga att Wilma är en Supersöt och Supergo liten tjej!
Jag var semester hem åt Wilma i nån månad, kan också säga att Wilma är en kanon snäll och mysig liten tjej

bild?
Ska träffa henne någon gång nu i veckan=) Se om hon och mercedez fungerar ihop

Åhh vilken söt tjej

fin. :)
Åh, vilken fin!
naw så söt
Hej, har wilma fått något nytt hem, annars är jag intreserad.
Letat iller rätt länge och osm du beskriver henne så verkar hon ju helmysig och jätte fin på bilderna.
hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt.
Jättesöt :)
Världens mysigaste tjej=) Får hoppas hon går bra ihop med mercedez när vi träffas nästa gång
Får man fråga hur det gick med Wilma och Mercedes?

#17 Wilma var allt annat än snäll mot den lilla stackaren. Men vi tänkte att de skulle få träffas igen snart, när de inte är på Wilmas hemmaplan och se om hon är snällare då :)
#18 lycka till :D
sushi du har PM
#18 hehe det gick väl lite bättre hemma hos oss, Så vi får se hur det blir när vi ska prova på att ha henne här, hoppas på att det fungerar bra då=)
#21 Man kan inte ge upp bara för att det är lite gnabb i början, detmåste man räkna med! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#22 nä det vet vi, dom verkar gå ganska bra ihop, men wilam är lite rädd och skricker och mercedez ska bara leka, så det fungerar nog till slut
har Wilma hemma hos oss just nu, allt har gått bra men wilma är lite feg hon skriker så fort mercedez kommer i närheten av henne:P
Kan jag låsa tråden och ta bort länken i omplaceringstråden?
Sara

ja gör det! :)