Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 243 ggr
skrellet
0

illerbus i gävle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vincent fick träffa Elin_n's illrar Elvis, Chiquita och Triss idag

skrellet
0

det var bus från första början

skrellet
0

brottning

skrellet
0

Vincent var den störste hanen och ville visa det Glad

skrellet
0

Bus i sovrummet

skrellet
0

Mer bus vid röret

skrellet
0

Titta en matskål till

skrellet
0

Busigt värre

Faxlin
0

Va? Har ni haft en mini träff utan mig? Taskmörtar. ;-)

Det ser ut som om ni haft roligt i alla fall. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrellet
0

Vi kan ha flera Glad Dom gick så bra ihop och vincent som var den stora av dom, var så snäll mot dom så Hemlis

Du är välkommen på nästa "miniträff"Skrattande

pyronella
0

jag ser på bilderna att ni har kompostgaller som inhägnad. funkar det för er? frithz klättrade över på två röda. som på en stege.

skrellet
0

det är mera som en inhängnad för alla hans saker. han klättrar över gallret med. han kan komma ut på båda sidor.

pyronella
0

ok, för när vi är hos mina föräldrar görs fruktlösa försök att hägna in frithzen, och det funkar aldrig. såldes alltid välkommet med intelligenta lösningar! =)

skrellet
0

hmm.. sätta på ett tak kanske?

pyronella
0

vi försökte med hönsnät i toppen som lutade inåt, a la fängelsegård, men det var en baggis det också =/ har inte varit hor mamma och pappa sedan, men jag vet att pappa håller på och funtar på problemet. ska tipsaom tak, tack!

skrellet
0

Vincent ligger och sover jättedjupt nu. han har nog haft jättekul idag. som dom sprang omkring hela tiden Skrattande

#14 men hela taket då? och surra fast med ståltråd eller liknande?

Faxlin
0

Japp så tog det stopp. Taket är i vägen. Elaka matte ;-)
Så här gjorde vi i somras, när de skulle få vara ute utan sele. ;-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Tack så mycket för idag säger vi till Vincent med matte och husse =)

Vi hade supertrevligt allihopa och en härligt och "illerfri" kväll har vi fått, dom har sovit som stockar alla tre haha =)

Superfina bilder blev det ju oxå, attans att jag skulle glömma min kamera då *morr* Men förhoppningsvis får vi hälsa på fler gånger så jag kan fota då =)

Gott natt alla glada =)

Ilokay
0

jamen vi tackar så hemskt mycket själva:) Vincent somnade på en gång efter att ni åkt och han har sovit sen dess^^

du får nog fler chanser att fota dom små busarna:).. för vi skulle då inte tacka nej till att träffas igen inte:)

superkul!

skrellet
0

vincent ligger fortfarande helt däckad. han har inte ens orkat gå på lådan den stackarn Räcka ut tungan

Faxlin
0

haha det är jobbigt med träffar ;-)

Audiatur et altera pars

skrellet
0

han var ju o sprang efter och släpade på dom andra. min lilla bäbis är en bossig jävel Skrattande fast han skulle behöva lite mer motion, vi brukar ju kuta runt i lägenheten med han efter (han jagar sin favoritleksak). han var så uppspelt att han var så andfådd. var tvungen att ta upp han o lugna ner honom ett par gånger Flört

Faxlin
0

haha, måste varit lite roligt att se honom sådan också. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

vilken kul mini träff ni verkar ha haft! Men jag ser ju inte skillnad på pälsarna ;) de är ju så lika hihhi

skrellet
0

#22 ja det var jätteroligt att se han så. riktigt bra att få reda på att han går så bra ihop med andra illrar. nu kan vi ju försöka skaffa en till Skrattande

#23 näe ska jag vara ärlig så hade jag svårt att skilja vincent och elvis när dom inte stod bredvid varandra, och dom två tjejerna var ju så mycket mindre så dom var det lätt att se skillnad på Glad

elinn
0

Så här såg det ut hos oss efter att vi kommit hem…

elinn
0

Trissan sov som en stock hela vägen hem och vaknade inte ens när vi öppnade buren…

skrellet
0

Va sött Skrattande 

Vincent vaknade mitt i natten när vi sov. gick på lådan, hämtade en banan som låg på köksbordet, gick o sov igen.

Och nu på dagen har han gått och sniffat i hela lägenheten, han undrar väl vart alla hans kompisar tog vägen Räcka ut tungan