Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 448 ggr
Punkten
0

Det finns aldrig ett stopp....

Man märker tydligt att det stämmer till 120% när folk säger att man aldrig helt och hållet kan illersäkra hemmet. Idag hittade jag lilla Lilly INNE i datorn (!!) Hon var i full fart med att försöka dra in sin favorithandske där. Trodde först att hon bara var inne i utrymmet där man kan sätta en cd-läsare. Men som tur är har datorn genomskinlig plast på sidan, och då såg jag minsann ett par bakben som kämpade för fullt… Eftersom handsken inte var helt inne tog jag tag i den och började dra.. jag vet minsann hur envis hon kan vara.. till slut kom hon ut så pass långt att jag kunde få ett grepp om henne och dra ut henne den sista biten… från och med nu är luckan stängd ;p

Ska bli spännande att se vad Lilly och Captain Morgan kommer på härnäst.. de slutar aldrig att förvåna en :)

Sara
0

Fniss.. Lite som när min Gizmo och Nelli byggde bo i min pappas högtalare som han var så stolt över.

Sara

Loveferrets
0

haha nä dra på trissor hahaha

Aviendha
0

Jag fortsätter hävda att vi illerägare tvingas bli de mest kreativa i alla kategorier :P

Punkten
0

#3 Ja, har svårt att se några andra djurägare som får kämpa så mycket under hela illerns livstid. Man tycker ju att de någon gång borde få slut idéer, men icke Skrattande

Faxlin
0

*asg* det är bara att inse att illrar håller sina ägare alerta genom att ge dem en stor dos hjärngymnastik om dagen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Punkten
0

Ja, man har ju aldrig tråkigt i alla fall :)

Faxlin
0

#6: Det är nog det bästa med illrar. De håller en alert och glad. För vem kan vara annat än glad med illrar runt fötterna :-)

Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

#7, Gråter

Faxlin
0

#8: Inte vara ledsen. du kommer bli med iller en vacker dag igen du med. När det passar bättre i livet.

Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

#9, Tack, de hoppas jag med.

Punkten
0

Jag håller tummarna för det i alla fall.. vet inte hur det skulle bli om mina små kräk försvann.. troligtvis skulle ingen försöka bryta sig in i husses ryggsäck som en viss Captain Morgan i skrivande stund Tungan ute