Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1099 ggr
-Lizzen-
0

iller hane 6 månader

Måste tyvärr säja min lille vän p.g.a. allergi. Han är en viltfärgad hanne på 6 månader och väldigt snäll och gosig. Älskar att vara med och att busa. Han bits inte, bara "nafsar" när han leker. Är ni intresserad så tveka inte att höra av er. Ett bra hem är viktigare än priset.

Loveferrets
0

Hoppas han finner ett varaktigt o kärleksfullt hem, en ide kan vara att skriva var ni bor.

Faxlin
0

Säger lite som Loveferrets, det brukar vara lättare att hitta intresserade om man skriver vart i landet man finns. Hoppas du hittar ett super hem åt honom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anothername
0

Hejsan. Försökte pm.a dig men det fungerade tyvärr inte. Skicka gärna ett pm till mig så jag kan svara dig. Vi bor i stockholm så bor du i närheten vore det kanon. Men hör av dig i alla fall.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

NiclasG
0

Jag lyckas inte få iväg ett PM.

Du får gärna PMa mig med ditt nummer så ringer jag upp.

Mvh Niclas

Anothername
0

Jag får inte heller iväg något pm står bara att det är fel på sidan?!

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

-Lizzen-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han finns i jönköping, Eftersom det inte går att pma mig så skriver jag min mail adress. liselotte_83a@hotmail.com

Här är en bild på honom.

NiclasG
0

Okey, då blir det lite långt att åka. Bor själv i Piteå, så det hade varit fint om han fanns i Stockholm.

Mvh Niclas

Anothername
0

Måste ju säga att jag är helt förälskad i bilden på den lille, Skickade ett mejl till dig så svara jätte gärna så fort som möjligt.

fridaas
0

Som jag skrev på facebook så går ju inte min iller ihop med andra, men skule det bli alldelles för jobbigt med allergin, så kan han nog få komma hit i värsta fall, tills ni hittat en ny ägare..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Anothername
0

Ja det kommer nog blir så att vi inte kan ta honom då det är aldeles för långt för att åka. och som någon här på forumet skrev så borde men ju träffa illern och ta med sin egen iller innan man köper den men d finns ingen möjlighet till det pga avstånder. Har inte råd att åka fram och tillbaka flera ggr. Riktigt synd för d är en fin kille :(

Svant
0

Man blir ju sjukt sugen då jag varit på span efter en komps till Idun (2.5 år gammal hona). Och bilden är ju galet söt.

Håller på att flytta till Karlskrona men har föräldrar i Alvesta vilket inte är så toklångt från Jönköping.

Så finns han kvar så är jag möjligen intresserad, men måste som sagt sköta min flytt och lite sådant först så kan väl egentligen inte riktigt säga något säkert föränn om 1 vecka eller så.

mandariiin
0

#11 åh, ska Idun få en egen lillebror att bråka med! Vad kul!

NiclasG
0

Jag har försökt få tag i dig angående illern men får inget svar.

Du får gärna kontakta mig munk_sunk@hotmail.com

Sara
0

Jag har en som ev är intresserad. Finns han kvar.

Sara

-Lizzen-
0

Han har hittat ett nytt hem.

Noomihjertafillan
0

Japp han bor hemma hos mig nu, och funkade utmärkt ihop med flickorna!

Madde
0

Vad kul att han har hittat ett hem. =)

Då låser jag tråden.

Mvh Madde // Medarbetare

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer