Fick mig ett gott skratt imorse!
Baltazar är nu 8 månader och ger oss så mycket skratt. Vårt sovrum är lite av en helig plats där han inte brukar få vara särskilt ofta. Då och då får han leka i sängen, vi brukar låta honom göra det när vi ändå ska byta lakarn. Idag stod dörren öppen och när jag skulle gå in och ta på mig ett par jeans hade han lyckats putta upp garderobsdörren (skutdörrar) och krypit in i trådbacken längst ner och längst in hade han krupit ihop bland mina byxor och låg och sov så sött :)
Det var väl tur att jag upptäckte honom och inte bara stängde igen garderoben :)
Det är helt fantastiskt hur mycket glädje dessa små krabater kan ge oss. Små och små, Baltazar väger 1,9 kg och detta är efter kasteringen förra måndagen :)
Han har däremot blivit en riktigt uppfostrad iller, biter husse och matte i princip aldrig, går på låda till 99% och älskar att jaga andra illrar (inte alltid uppskattat av den som blir jagad).
Oj vilket långt inlägg :)
Ja dom är härligta :D
Får oss en del skratt åt våran lilla skrutt också speciellt när han hoppar och skuttar eller jagar katten :D
I think more things before breakfast than people think all day