Hero´s nya intresse
Igårkväll kom heros riktiga sida fram.
Hero visade tydligt att han minsann inte alls var nöjd som pojke, utan hellre vill vara flicka, och då långhårig sådan.
Tyvärr fick han nöja sig med att fästa hårbandet runt halsen istället :)
När jag fick se detta frågade jag fredrik med en gång varför han satt ett hårband runt halsen på killen, men det hade han inte gjort, så på något sätt har hero lyckats med detta själv :)
inte fick jag lov att ta av det heller :)
haha så sött. ibland har de verkligen konstiga saker för sig :)

Sägs att alla är lite bisexuella innerst inne

haha, han kanske tyckte han var stiligare så. Och i brist på fluga så tar man bandet i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nöden har ju ingen lag 
Jazz kom med mitt diadem( ni vet ett sådant där brunt med små "diamanter" i) idag, han skulle ha in det i sin gömma under byrån. Tror det trillade ned igår när jag skulle tända lampan på mitt sovrum, där var mörkt, och liksom snubblade till, och tog mig för mot byrån. Hörde då att det var något lätt som trillade ner bakom byrån, men Jazz såg väldigt nöjd ut när han kom med det i munnen.
Smycken i all ära… Crystal kom springandes över golvet med Kents kallingar häromdan (nytvättade, men ändå), vi hade fikagäster som tittade lite konstigt när hon kom utspringandes med "sitt" fynd…
Hon hade haft en liten "tjyvrunda", vi hittade massor av roliga saker under skåpet… 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

haha, visst är de härliga. Och man får väl vara nöjd med det lilla. De hadju ju kunnat vara värre, riktigt skitiga., hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, var som pegasus gjorde en gång- han dök ner i en låda full med hårsnoddar och annat krafs och när han stack upp huvudet hade han ett ca 6cm tjockt läderarmband runt halsen! jag höll på att garva ihjäl mig. Där fanns inga andra antydningar än ren manlighet haha
Sajtvärd på Iller.ifokus

haha :)
det kanske är så att våra små pojkar och flickor har drömmar dem också :)
på tal om kallingar, hero är expert på att rota bland smutstvätten och de rena kläderna, han bryr sig inte :)
har aldrig haft så många omaka strumpor som jag har nu, och dessutom gömmer han tröjor och byxor! Men nu vet man, ligger inte plagget man vill ha garderoben eller i tvätten, då letar man på heros gömställen :)
handdukar försvinner också, stora badlakan :) de hittar man oftast under soffan……