Goliath på besök
Nu har lille Goliath varit på semesterhem i 2 dagar hos oss.
Kan säga att Bogey är måttligt glad åt inkräktaren. Efter 2 försök till introduktion där pälsen yrde och det blev blodvite la vi ner de planerna. Eftersom Goliath bara ska stanna en vecka känns det onödigt riskfyllt och stressande för pojkarna att försöka få ihop dem.
Inte konstig man ser lite förskräckt ut och ligger och trycker i sin trygga transportbur, när det cirkulerar 4 okända människor som bara vill pjollra med mig, och en stor otäck iller utanför som bara vill ge mig spö.
Ska se om vi inte kan få nån utebild också men lilla Goliath verkar inte uppskatta utomhus och snö lika mycket som Bogey. Eller så beror det på den nya miljön.

Vilken stilig kille. Klart det är lite hemskt med en aggro iller utanför. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så granna dom e
Så himla söt, hur länge ska ni ha honom ?
#10 Till den 27:e är det sagt, men det gör inget om det blir nån dag extra 
#12, Förstår de hehe, kommer kännas konstigt när han ska hämtas sen.
#13 Jo det kommer det nog att göra, men tror det kommer att gå ganska bra.
Vi hade ju Bogey's syster Birdie här i 5 veckor när hennes matte var sjuk, och hon och Bogey kunde i.a.f. befinna sig i samma rum eller gå på prommenad tillsammans utan att det blev bråk på liv och död även om det skulle gruffas lite varje dag. Så då kändes det lite tomt när hon for.
#14, Okej, tycker de e gulligt av dig att du kan passa andras älsklingar ett tag, jag hade aldrig kunnat skiljt mig från dom igen, lätt man blir hopplöst förälskad ju hehe.
lilla goliath… snart får jag träffa min goliath igen! :) tackar för bilderna!
#16 Vassegoo, det var så lite så 
och tack det samma (SMS'et)
Nu har lille Goliath lämnat oss. Hans "farmor" var här och hämtade för en stund sen. En sån liten mysplutt, väldigt lätt att bli förtjust i.
Här i mellandagarna ska jag uppdatera Bogey's bildgalleri så den som är mer intresserad av Goliath och Bogey- bilder kan kolla det om några dar. Ni hittar länken dit via profilen, längst ner på den sidan..
För den intresserade finns det nu lite mer bilder i Bogey's album. Det kommer ännu fler vilken dag som helst då dotterns julklappskamera också ska tömmas.