Snö, nej hu!
Vem vill sätta tassarna i det där vita kalla? Inte vi i alla fall!

Alinda tyckte det var helt ok faktiskt… sen dog kameran…

Det gjorde ju ingenting, vi trivs bäst här i vår skitiga rosa puff ändå, där vi kan lukta på varandra. (Elliott ligger under alla andra)

Jag önskar jag hade snöälskande illrar men alla mina verkligen HATAR snö så jag får leka själv =)
hahaha sötbarnen!! men kunde inte tott åtminstonne stuckit fram en tass eller så, så att du verkligen kunde skryta över att ha alla 5 på bild?
Hahaha! Har de bortskämda barnen åsikter om formatet som vattnet levereras i vid den här tiden på året? :P
Paulina
Jag gillar ju Alinda lite extra sen jag såg henne på utställningen i Danmark. Mycket fin silver där!
Tyckte Pegasus sa något om att snön var extra kall i år och att det var därför dom helst håller sig inne, kanske ligger något i det?
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jasså så jag har turen att ha 2 stycken snöälskande illrar ? :) Finns de något sötare än när man ser en vandrande bula i snön, o sen tittar de upp ett snöigt, sött, underbart ansikte ur den glittrande vita snön? :) *älskar*

När kamerabatteriet dog så busade faktiskt Alinda, Meja och Belsebub järnet. Däremot hållet Tott och Valle med Pegasus, snön är ovanigt kall och obehaglig i år!
Det är för övrigt ett enda rännande i röret bakom mig så nog är dom ute i snön lite i smyg, har sett alla springa ut där, är väl bara när kameran kommer fram som det ska fegas och trilskas.
#6 Ja så länge hon är silver ja=p Nu ser hon ut att satsa på en karriär som dew men å anra sidan ändrar hon färg som andra byter trosor så tja..
#8 Herre gud kunde jag kalla Dexter för silver så kan du kalla Alinda för det ;P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 Jo så länge det finns några andra strån än vita så är dom ju silver=) men hon jobbar på att blekna.

Nu har dom vant sig vid snön och är ute och springer mest hela tiden. Belsebub har hittat Valles djupfrysta boll.

På väg in i grävlådan, förmodligen djupfryst där med=)

Och ja, jag önskar mig en bättre kamera, suck!
Aaaaww, Alinda!! :D
Hälsningar Malin

dom är ju supersöta
alltså.. jag vet inte vad som hänt med blubb men han har ju gått och blivit en riktig snygging!
Vilka snygga pälsar de fått! Pussa Valle på nosen från tant!
Paulina
Så underbara bilder he he

#19 Han sa att det var inne att vara snygg i vinter=p jo jag jhåller med, han har nog aldrig sett bättre ut, lite smårund men otrolig päls och härlig färg.
#20 Ska.. så fort middagskycklingen runt nosen torkat in lite.
Illrarna tackar för alla fina kommentarer.
Sicka goa bollar! Bra att dem insåg att snö faktiskt ÄR kul! Duktiga pälsar. Min dam var tvärtom idag. Först tunnla hon runt under snön och skuttade runt - sen kom hon på att det var kallt, backade ut längsmed det spår hon plöjt upp och höll sig till upptrampade vägar.
Det är något särskilt med illrar i snö. Det ser bara så rätt ut.
_No way! Yes way!

gud vad fin alinda är :)

#24 Jo… när man hinner se henne =p oftast är det bara ett enda vitt busryck som drar förbi=)

haha känner igen det på vår svår fottade dam :P

min iller gick på tår i snön
Men va vacker Alinda har blivit, mer vit så blir det DEW…och med den mörka näsan asså;)) Undrar om syster Alea har blivit så ljus nu med?

#28 Senaste bilden jag såg på Alea så var hon minst lika ljus, systrarna verkar följas åt rätt bra med pälsfärgen.