Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 230 ggr
[jenkass]
0

Toxi på framarsch

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ååå är så stolt över toxi… Idag har hon sprungit på lådan helt utav sig själv å inte ens bitit någon utav oss heller.. Glad

Så himla gosig e hon å så jäkla kul å titta på henne när hon springer runt i sin lilla prasseltunnel som hon fick igår..

Lägger in lite bilder, fick dock inte några bra på henne i tunneln för hon var så jäkla snabb så kameran hann inte med Räcka ut tungan

[jenkass]
0

Toxi

[jenkass]
0

Sömntuta

[jenkass]
0

nyfiken..

sarae
0

Åh va söt hon är! ser ut som en riktigtt mörk pastell…eller?

[jenkass]
0

#4 jo hon är pastell med lite bruna inslag…(lite bruna hårstrån i ryggen, nästan gyllenfärg å sen mörka ben) vet inte va man ska säga det heter..? =P

josef91
0

fin bild

sarae
0

#5 ja..hon verkar vara väldigt "gul/guldaktig" något jag ofta sett hos farmar illrar, tror det beror på fodret de får…sedan blir pastell hanar mycket gulare vid brunst, för att senare bli vitare efter kastrering..men jag vet inte hur det är med honor..hmmm… ska bli väldigt kul att få se henne i viskafors i all fall…super söt!

Madde
0

Jätteskoj och se så många bilder av en otroligt söt iller. =)) En pastell oxå. Min färg. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Hon är en mörk och vacker pastell tös. Liknar min Crazy lite. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

Hur går det för Toxi? Fortfarande lika go å söt?

[jenkass]
0

#10 jadå nu räcker det att vi bara har 1 låda i vår tvåa på 51kvm som hon springer på… =) Hon har blivit väldig tillgiven och springer efter vart man än går… Får la bara se hur hon reagerar när jag ska klippa klorna för det måste verkligen göras! =P

sarae
0

åh va skönt! tänk den som endast kunde ha en låda….det går nog bra att klippa klorna på henne…dutta lite vetegrodds olja eller annat på magen på henne så går det nog bra ;)

skrellet
0

Gör som vi gjorde sist, klipp när den sover. Han märkte inget alls Hemlis

sarae
0

hihiihi är det bara mina pälsar som vaknar så fort man petar på dem?  ;)

skrellet
0

Man får ta dom när dom sover jättedjupt (då dom verkar vara livlösa)

Men i vanlig sömn så hoppar han till om man kommer i närheten Räcka ut tungan

[jenkass]
0

hehe jo men är lite svårt för hon har hittat ett nytt sovställe där man inte kommer åt… krypit in i en baslåda Fundersam

skrellet
0

Lite svårare då kanske.. Du får väl vänta att hon sover på ett bättre ställe då. Det är väl inte viktigt på minuten att klorna klipps.

Otroligt söt Skrattande

[jenkass]
0

hehe får väl göra det… ska försöka med vetegroddsolje-på-magen-tricket oxå =P