Framsteg på illerfronten!
Jag och min sambo var på illerträff igår! Det var så himla roligt. Runt 10-15 pers och ännu fler illrar var vi (dock var jag och Björn de enda utan iller, men vi fick låna ett par av andra så det var helt ok!).
Jag pratade där med en tjej som ska åka till Rumänien i ett halvår och vi kanske skulle få passa hennes illrar Sam och Arwen då! Ja! om hon finner oss värdiga förstås… Vi ska träffas i veckan och prata lite mera. om tur är finns också Hanna och Jimmy (som har lille…eller ska vi kanske säga store
Zion) som kan hjälpa oss om det skulle uppstå några problem.
Och det bästa av allt är att Björn inte är lika vrång längre! På träffen var han jätteglad och gosade med illrar som om han aldrig gjort annat kändes det som. han säger även att det vore jättekul om vi kunde få ta hand om pälsarna. Jag är så lycklig! 
Åh då e det hanna du pratat med! Hon bodde här i gbg förrut! Arwen e buffys syster… å vi passade varandras illrar för jämnan! Va kul! Du Kommer bli helsåld! Arwen å Sam e heeeelt underbara!

Åh vad roligt, hoppas, hoppas då! Blir spännande att höra hur det går om det nu blir ni som får passa dem!!!

Vad roligt för dig. Då får ni ju på bästa sätt dessutom se hur det är att ha ett par vildar hemma. Sköter du dina kort väl kanske Björn går med på att du skaffar en egen sedan :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha, ja jag misstänker att vi kommer bli så fästa vid dem att vi definitivt vill ha en egen sen
Om vi nu får ta hand om dem förstås. Jag hoppas verkligen!
Ja, Arwen var något av det sötaste jag sett! Så liten och nätt verkligen. Björn gillar små illrar har han kommit fram till. Och vita. Och vilken tur vi har då att Arwen är pytteliten och sam är Albino! Förhoppningsvis kommer han då att falla helt pladask för dessa matthajar (carpet sharks, som jag läste i en bok. Rätt passande!) precis som jag har gjort.
#4 ja sam å arwen e underbara..å å snälla….om du tycker arwen e liten å nätt skulle du se syster buffy…Arwen e nämligen nästan dubbelt så stor som henne! så där kan man snacka liten ;) Sam e nog den coolaste iller jag träffat…så härlig ;) risken finns att ni blir stört förälskade!
Ja, Hanna var här idag med dem och vi pratade massor om illrarna. De var dock lite trötta, för de hade blivit påsatta av Zion hela dagen Han är ganska så i brunsttagen nu tydligen.
Ikväll ska vi hem till Hanna med Zion (har glömt vad hon heter i efternamn! Pinsamt!) och umgås lite till. Jag hoppas verkligen att vi får ta hand om dem, det skulle vara det roligaste som någonsin hänt! Hanna sa att hon tyckte det kändes ganska bra med oss, men jag förstår om hon vill fundera på vidare det. Hon åker ju inte förän om en månad…. Men jag hoppas!
Hannah heter Lemås, och Arven och Sam kommer från min uppfödning, så också Buffy men hennes riktiga namn är Èowyn, sen har jag Jazz här hemma som är Galadriels son med en vildillerhane. Den ända hanen som överlevde var Legolas kallas idag för Sirius.
HUr går det aelsklinn? Har ni bestämt vem som får passa sam å arwen?