Ett tufft liv...!
Love har lite problem här hemma….Ensam kille bland tre tjejer…I några dagar har han haft en ny (eller ny och ny.. en gammal som kommits på igen..) idé, nämligen att allt är hans! Ni ska bara veta vad han har slitit! I fredags var det full upp med att springa från sovpuff till sovpuff för att putta ut den som befann sig i, sedan slänga sig över maten för att vakta den för att sedan vakta sovpuffar igen. Idag har han sprungit i skytteltrafik upp och ner mellan våningarna i uteburen ( hela den är ju så klart också hans!) och nu sover han raklång i den största sovpuffen (som skulle kunna räcka till alla fyra) för säkerhetsskull så att ingen annan kan ta den, för sova måste han ju…Jag har mest gått och flinat åt honom, stackars Love, vilket hårt liv! 
Haha, kämpigt!
Sara

Ja och det roligaste är att min lille kille är nog lite feminin innerst inne, sovpuffen som försvaras mest är rosa! =)
Här är det snarare tvärtom. Disel, när hon får rycket, springer mellan killarna och låter dom inte vara ifred. Hon har fullt sjå med att hålla dom på plats. Så just nu har jag illrar i varje hörn, Ricky ligger i puffen vid kylskåpet, Calle ligger i tältet vid kökssoffan, Armani ligger i puffen vid ytterdörren och Max hittar jag inte :-((
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Hahaha, lilla Love då!!

Hahaha..
Carpe Diem
Haha, sötnos. Inte lätt att vara ensam grabb 
_No way! Yes way!
stackarn hehe, kan inte ha de lätt.

Nej han har ett tufft liv, men i morse förfinade han sin teknik i uteburen! han klättrade upp på andra våning, satte sig vid öppningen på röret och nafsade alla som försökte komma upp…Så gör man för att få två sovpuffar (inlk. den rosa!) och en våning för sig själv!

haha jag tror att love gillar rosa :P men han vågar inte erkänna det.

#9 japp helt klart så är det! Nyaste idén är att vakta den rosa sovpuffen när jag gör frukost till dem och alla är vakna samtidigt. Då tycker han att det är lite jobbigt….Han vill ju vara med och kolla om det hamnar något på golvet när jag gör deras frukost samtidigt som han måste se till att sovpuffen inte blir tagen…Igår blev det lite för tufft..jag gav dem varsin godis på morgonen och stackars Love visste inte hur han skulle nå godisen. Det slutade med att halva Love låg i sovpuffen och andra halvan blev superlång, för godis går ju inte att missa… Till och med godmorgonpussarna är kraftigt reducerade.. Han kryper snabbt upp i min famn, slickar tre snabba gånger och så fort ner igen så att ingen hinner tänka tanken på att ta hans älskade sovpuff!