Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 546 ggr
Alwyn
0

Sytt nytt! :o)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lägger in bilder på sånt jag sytt och snickrat till Tindra!

Här e bild på burarna jag snickrat ihop!

Alwyn
0

I denna delen ligger hon häjst och sover. Mörkt och mysigt antar jag hihi

Alwyn
0

Här är hennes transportbur som jag sytt ett skydd till

Alwyn
0

Och en gosse-prassel tunnel. Den är populär!

TottsiGirl
0

Vilka fina grejor!! Förstår jag om tindra är lycklig :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Alwyn
0

En sån tunnel kostar typ 350:- att köpa i affär. Jag la nog ca 150 på materialet :oP

sarae
0

ååååh va fina grejer! gillar särskilt tunneln! *vill ha!*

Alwyn
0

Haha, ja du kan ju göra en Sara, med den nya symaskinen din mamma ska köpa hihi ;o)

sarae
0

hehe…å va sjutton gör jag med min malplacerade tumme då?

Men vad har du för nått i som gör att den prasslar? vanligt papper eller?

Alwyn
0

En sorts plast som man typ får till nya tv apparater och sånt, prasslar som attan! hihi

Flisa
0

oooh så fint :D får mig att framstå som sveriges dåligaste illermatte *får en sur blick av lucifer*

JossanH
0

#3 har också funderingar på att sy nåt liknande- den var skitsnygg! Går det att ta av tyget o tvätta?

jag köpte faktiskt en på en djuraffär för ett tag sen som bara kostade 150 spänn och den var mycket populär, men nu luktar den för mycket…

Sajtvärd på Iller.ifokus

Alwyn
0

Tackar :o) Ja jag har tvättat den en gång :) bökigt att dra av tyget men det går

Faxlin
0

Vilka mysiga grejer du fixat. Nu blir man ju inspirerad igen ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#11 den där kuben med hålet i såg mysig ut Glad

JossanH
0

#14 tack! har jag själv sytt! är en tärning där siffra 1 är en ingång! =) …. men mina tråkiga illrar gillar inte den…

Sajtvärd på Iller.ifokus

[tiiia]
0

#15 då får väl jag komma hem till dig och leka med den då Flört tycker att den är jätte snygg. men hur sydde du den? dubbla tyger, stoppning? tell me..

JossanH
0

ja, dubbla tyger, stoppning (vadd), och så sy o sy o sy hehe. jag gjorde hålet så att jag fick igenom hela där sen så jag kunde vända den. Det jobbiga var att sy på alla små runda prickar på alla sidor =) (tärning som sagt). den blev dock ganska slapp så jag köpte svarta tjocka band som jag sydde fast i varje kant på insidan av tärningen sen fick jag sno med mig tunn slang från jobbet som jag kunde trä in i det svarta bandet… pilligt! men den blev iaf lite stadigare.. men hur man får den perfekt vet jag inte då jag inte lyckats!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Alwyn
0

Det va en jättecool tärning! Bra jobbat hihi ;)

KajsaM
0

Fina saker :)

Flisa
0

15# vill verkligen sy en sån fast i svart och vitt eller svart/vitt-rutigt. så himla fräck!

sarae
0

jag vill verkligen ha en sån mys tunnel i rött å rosa!! *tittar med cockerspaniel ögon på sophia* hihihi