Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 103 ggr
UlrikaG
0

Ibland kan polisen göra nytta!

Polisen ringde min sambo igår, och frågade lite om jag möjligen hade en cykel i den och den färgen, om den har försvnnit och när isf. Var den försvann osv.

Min cykel stals för snart två år sedan och jag har saknat den enormt!!

Köpte en ny men den var inte alls lika skön att cukla på så den har stått. Bara använd en gång

Polisen har alltså ev hittat min cykel men kan inte säga mer än så då razzian gjordes nyligen och utredningen inte är färdig.

Men det finns stor chans att jag får tillbaka den!!!!

Jippie!!!!

elinn
0

Ja ibland kan polisen verkligen göra något bra. ROligt att du får tillbaka din sykel igen =)

UlrikaG
0

tackar :)

hoppas på det bästa :)

och att den är i fint skcik förstås :)

[jenkass]
0

va bra att de fortfarande hade kvar dina uppgifter efter två år… :)

Faxlin
0

Vad roligt, jag hoppas att det är din cykel de hittat och att den fortfarande är i bra skick.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sarah
0
UlrikaG
0

jag kommer inte ens ihåg om den blev anmälen stulen då eller senare, har haft lite strul med ex jag var tillsammans med då, så jag belv helt stum när sambon ringde och berättade!!

hoppas bara jag kan få besked snart och att den är i bra skick :)

skulle vara roligt om polisen kunde få lite bra reklam för en gångs skull :)

fast de har klantat sig rejält också ;)

min bil blev stulen förra vintern/våren, fick ett samtal från polisen efter någon dag om att de hade hittat den vid en skola i mölndal. De frågade om de skeull brärga den men jag ordnade skjuts så jag kunde hämta den.

Kommer fram och bilen är borta. Stulen igen. Av samma kille. Som är känd av polisen dessutom.

Polisen såg när killen lämnade bilen, tog upp jakten på honom med hundar, men ändå lyckas killen undkomma och stjäla bilen en andra gång!!

Polisen hade inte plomberat däcken som de skall göra tydligen.

Men men, bilen hittades någon dag senare igen, de ringde och då begärde jag att få den bärgad. Vad polisen inte sade då var att bilen stod på gatan bredvid……jag hade lika gärna kunnat gå och hämta den……