Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2254 ggr
sarae
0

Atlas 40 säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu en av mina Atlas 40 transportburar.

Perfekt för flera illrar. Gott om plats för bajslåda, hängmattor och sovpuff.

Buren är utan hjul, men det går att köpa till, antingen originalmodellen (som inte är så svängbara, och dessutom låter), eller gummihjul på tex claes olsson.

Buren har ditborrade hål, så att man kan sätta upp två hängmattor, en stor överst (hela bur takets storlek), och en halv under. Om jag inte minns fel är där även hål för att sätta fast kattlåda.  Buren kan alltså lätt inredas som den på bilden.

Mått: 68x48x45cm

Pris: 500 kr

Buren finns i skara, kan hämtas på julträffen, evt finns det möjlighet att få den till stockholm, uppemot norrland eller uddevalla.

OBS: det är inte den buren på bilden, buren som är till salu är oinredd, utan hjul och dekaler.

sarae
0
Sofieen
0

Åh, en sån hade jag velat ha. Vill ha möjlighet att få in en hängmatta i Lillys bur. Kan dock inte köpa nu dessvärre. Hoppas du får den såld snart. Den verkar riktigt bra.

sarae
0

Den är super, har en kvar, som jag använder jämt. Men 2 stycken känns lite onödigt, när jag ändå inte kan sätta ett illergäng i varje, utan måste dela upp dem på minst 3 - 4 burar då.. :s

Sofieen
0

Aha okej!
Vart hittar man såna där burar då? Vad är inköpspriset ungefär? Tänkte om det blir aktuellt senare :)

sarae
0

#4 finns i många välsorterade djuraffärer, inköpspriset ligger mellan 729 till dryga 1000 lappen beorende på vart man köper. De kan även dyka upp på blocket, men brukar tyvärr försvinna fort, så man får vara snabb. Googla Atlas 40, så får du upp de flesta butiker som har den.

Sofieen
0

# 5

Åh, kanon =) Tack för det! Du lär ju hitta en köpare snart. Bra pris =) Lycka till!

Hayley
0

Sara, kan man flyga med den buren? isf är jag äckligt intresserad ;) vore bra o ha en bur som jag kan få in alla pälsarna i så slipper jag dra med mig 2 pet cargo..

sarae
0

#7 jo du kan flyga med den. Atlas är godkända för det. Men dels kan det bli dyrt, då den är stor och väger en del, sedan har vissa flygbolag regler angående hur många illrar du får ha i varje bur. Sist jag flög fick jag först tillstånd att ha 2 i en bur. sedan ändrade de sig . Sedan fick jag ha 2 i samma bur och i nästa veva inte. Så jag reste ner med en bur, köpte en extra men väl på flygplatsen fick jag ändå ha 2 i samma. Vissa bolag har 3 som max gräns, andra relativt obegränsat, men med krav om att de är tex kullsyskon. Så jag kan absolut inte lova att du även om du får ha den på flyget får lov att stoppa in alla pälsar :(

Madde
0

Jag skulle kunna ta med den upp till örebro oxå om det är någon som är intresserad. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hayley
0

#8 aah okey, det var lite synd. annars hade den varit perfekt att ha när jag väl ska iväg.. =(

FerretCrow
0

åh gud vad jag skulle vilja ha den men har inte råd just nu precis när man ska handla alla julklappar=(