Pegasus gåva till matte
Har varit på besök hos en kompis över helgen. Åkte dit fredag eftermiddag och skulle spendera hela helgen i ett korridorsrum på 9kvm- jag, min vän och mina illrar.
Illrarna fick en godbit i transporten för att hålla sig lugna. Godbiten bestod av 2 bitar kycklingvinge och kycklinghjärta.
Utan att tänka på det öppnade jag buren och vips var de 2 kycklingvingsdelarna spårlöst försvunna!
Vaknade fredagsnatten av att jag hörde att Pegasus gnagde kyckling- bra då skulle han lämna ett ben framme iaf.. Men icke, det gömdes undan igen.
På lördagen kom ett oätet ben fram. Plötsligt simmade en vingbit full med träpellets i vattenskålen :P
Söndag förmiddag när jag skulle göra mig i ordning och rotar i necessären hittar jag ett väldigt illastinkande kycklingben!!! och den tandborsten har jag använt! *uuurrrk*
Så av Pegasus har jag redan fått en julklapp. Tack!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Shyysst!! :P
Hälsningar Malin
omtänksamt haha.

Låter ju jättemysigt! :) *fniss*
fantastiskt! När jag skulle lägga mig igår och drog av överkkastet, flög en mus ner på golvet. Aylen tyckte att matte behövde natta mat på kudden :s HOn blev väl inspirerad utav hotell chokladen man brukar lägga där.. suck
Yuäk!!
Paulina
Mysiga djur ni har, mina lägger i skor som står på golvet när dom får kyckling. Mysigt värre att sticka ner tassarna i. Så numera åker alla skor in i den stora garderoben, eller för gästerna upp på hatthyllan, iallafall om illrarna (dom som äter BARF) har fått rått kött.