Ändrat färg
Jäklar vilken skillnad!
Jag upptäckte till min förvåning att Honey blev ljusare på vintern. Såg väldigt sött ut dock :P

Viltfärgade illrar brukar bli ljusare när dom får vinterpäls.

Ojj jäklar vilken skillnad! Honey hade precis börjat ändra färg nu när hon flyttade. Hon va så söt så..
Oj, vilken skillnad HannaM!
Det är svårt att se när man är upp i henne hela dagarna. Men nu på kortet såg jag skillnaden. Sen tycker jag att hennes underpäls blivit jättetjock och gosig. Hon är så fin så =)
Men guud vilken skillnad det är. Min lillskrutt är inte så ljus än =) Men det kanske kommer. Har pälsen blivit mjukare också?
Jättesöt Bogey! Ett riktigt charmtroll =)
#11 Jo han är en riktig mysplutt. Speciellt nu när han fått sin vinterpäls och en hel del vinterhull. Sååå mjuk och goo vår lille päls.
Om du klickar på nån av bilderna ovan landar du i vårt galleri och där finns några riktigt fina mysbilder med honom och dottern tillsammans.
Av mina mörka illrar så ändrar de sig jätte mycket till vintern. Och till min stora förtjusning får de även en hel mask. T. om Aylen är på väg att anlägga mask, och det var jag rätt säker på skulle dröja till nästa år… hon är inte klar med bytet ännu, så ingen ny bild, men så här såg hon ut innan hon började fälla:
Även lava, mörkast i kullen, och utan full mask, håller för fullt på med sin, och ser ut att kunna bli jätte vacker :) (älskar vinterpälsar!!)
Min Dolly är likadan, viltfärgad hon med. :)
Dock så blir hon mer silvrig/grå i ansiktet än i vit.