Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 183 ggr
kitty
0

milton dålig i magen

milton e lös i amgen men äter bra. vad ska jag ge honom som är bindande? köpte några tabletter på djuraffären men dom vill han inte ha.. ???

JossanH
0

har han varit lös längfe och är det väldigt löst? om det bara är lite någon gång ibland (man kan hitta nån liten lös hög då och då i lådan) så brukar iaf jag inte göra något åt det. Då har någon förmodligen smakat på något dom inte borde äta så mycket av, eller slickat rent nån tallrik som man glömt på soffbordet… är det väldigt löst är det viktigt att se till att han dricker ordentligt. vet tyvärr inget bra medel.

Sajtvärd på Iller.ifokus

hannis
0

Jag har gett Canikur som jag köpte hos veterinären. Receptfritt, men jag vet inte fler ställen de säljs på. Det är för katt och ser ut som brunt strössel. Indra gillade det väldigt mycket! vi skulle ge det 4 gånger med 6-8 timmars mellanrum. Det skulle hjälpa djuret att ta upp näring bättre och göra avföringen fastare. Det fungerade för oss.

Håller det i sig ett tag kan du ju prova, annars tror jag precis som Jossan att det bara är att låta det gå över självt. De kan ju bli lite lösa i magen av olika anledningar…