Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 274 ggr
Madde
0

OT Vad ska ni göra till helgen??

Nu till helgen så blir det en tjejfest (fredag) i Köping som jag ska till. Sen på lördagen beror det lite på vad jag ska göra.

Antingen åker jag till Eskilstuna och shoppar lite eller så åker jag till örebro. Men det får jag kolla senare. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Jag ska bara vara hemma med mina djur, mina barn, min gubbe och så självklart iFokus ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Soffi
0

Har varit borta från pojkvännen och vår iller till bebis nu i en vecka. Han tar med sig bebben och kommer till Sthlm. Måste ju skrämma livet ur mamma minst en gång. :) Hon har fortfarande inte fattat att jag har en iller.

klarsferrets
0

jag ska till Ikea i Lille o leta djupa talrekar åt ÅSA så hon kan gravera mer åt oss . och sedan ska hag leta efter skålar .

Söndag då är det obligatoriskt att åka till LA Pann (Belgien) o äta pannkakor dom är så goda där .

domiino
0

är det någon som blir förvånad över att jag svarar; jag ska jobba??=P ååååh mamma nu gillar jag inte dig! åka till la pann sådär utan mig! mutter mutter

Aelsklinn
0

Jag ska troligtvis på illerträff på lördag! :)

klarsferrets
0

#4 skyll dig skälv du jobbar eller går i skolan hihi något gått kan jag oxå få eller hur jag kör ju hel vägen ner hit hii

-eM-
0

Jag ska vara full och gå på krog, som alla andra helger..

Smeagol
0

jag ska nog åka och hälsa på min pappa. Har inteträffat honom sedan i sommras. Denna helg är den först som jag är ledig på ganska länge så jag tänkte passa på. Men de är ju jämt så mycket saker som dyker upp imellan. Men förhoppningsvis så blir de att besök dit. Annrs blir det att tröka i mora som vanligt. haha

DG
0

Ska vara hemma och packa för inkommande flytt. Annars bara ta det lungt efter en hård arbetsvecka.