Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 655 ggr
lizzzy1
0

Äntligen Tillbaks

Hade problem med mitt användar konto på iforum, så jag tog bort det, men har nu äntligen lyckats få ett nytt efter flera veckor av strul och error. Vet inte om det var en inställning på min data, eller om internet och iforum vill jävlas med mig :P

Hette Betis här förut iaf =). Har mina djur här hemma, Elmer, Lilith och Texaz. Hoppas kunna få hämta hem töserna från Gävle någon gång. Pga sjukdom hos den nuvarande ägaren så har jag inte fått gjort det än, hoppas på att hon ska höra av sig snart och säga att jag kan göra det. Skulle ha gjort det för en månad sedan snart Obestämd

Jaja, Hoppas det är bra med alla illerägare här och speciellt till de som jag haft mycket kontakt med =)

Loveferrets
0

Välkommen tillbaka gumman, du har varit saknad, i alla fall av mig, Kan du inte ringa dom själv o höra ? Om det skulle varit för en månad sen måste dom ha varit väldigt sjuka. kramen..

FerretCrow
0

hej gumms. jag hoppas verkligen hon tar kontakt med dig snart. jag ska försöka ringa och se om jag får tag i dom imorgon. blir orolig hur det är med henne då hon inte allt för länge sedan låg på sjukan

Bayliz
0

hej på dig, roligt att du är tillbaka :) har saknat sig lite här :) får ta och ses när alla förkylningar är borta.

elinn
0

Välkommen tillbaka =)

lizzzy1
0

#1 har inget nummer, då vi endast haft mailkontakt, förutom då vi träffats. =/. men hoppas att hon snart kontaktar mig. vet att hon kommer göra det. men inte när =) tack så mycket

#2 jätte snällt om du kunde göra det gumma =D. jo jag vet att hon varit på sjukhus rätt mycket, inte bra. men hör av dig om du får tag på henne

#3 det får vi absolut =)

#4 tackar =)

FerretCrow
0

#5 har försökt ringa henne men får inget svar =( men har messat till henne nu iaf.

lizzzy1
0

#6 super =) hoppas du får svar snart. kramar

FerretCrow
0

fortfarande inget svar men jag fortsätter att ringa under dagen imorgon till henne =)

FerretCrow
0

fick svar från henne ikväll =) familjen har fått ett virus som bara ar gått runt runt. och det är inte kul då vi själv har samma här hemma. just nu ligger min 1 åring med 40graders feber=( men hon skulle kontakta dig snarast. så nu vet du det iaf =)

lizzzy1
0

#9 tack hon skrev till mig här om dagen, ska dit nästa vecka =) kram

FerretCrow
0

#10 kanon =) har du fått det jag postade till dig?

lizzzy1
0

#11 japp de har jag, ska skicka till dig =)

FerretCrow
0

#12 alla tiders =) bra att veta att det kom fram

FerretCrow
0

när ska du hämta töserna?