Så trist ju
Nu protesterar ryggen mot att jag sitter mer vid databordet. Jag skulle önska mig en bärbar, då kunde jag vara kvar här inne och skriva mycket mer. Förbaskade förstörda rygg. *morrar*
Jag skulle vilja sitta skriva runt på sajterna, slå ihop en artikel eller två till hundsajten och bara vara här. men nej då. Allt förstörs för en förstörd rygg. Jag kan inte sova och jag kan inte vara här. Skojigt, nepp!
Undrar om man kan få laptop bidrag för att man blivit iFokus beroende? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tyvärr Åsa, är det nog svårt för oss att få "Laptop bidrag". Men det hade absolut inte varit fel, att ha en laptop som kompliment till den stationära.

vad tråkigt att höra med din rygg!
kan inte vara roligt! usch stackanrs!
Hoppas att ryggen blir bättre fort.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
skvallra på efterlyst och vinn en laptop! ;)

Smart *L* 

haha, men då måste man ju ha något att skvallra om. Vet inte om några förymda brottslingar, rör mig liksom inte i den kretsen. hihi
Audiatur et altera pars
Samma som min rygg då Åsa. Sitter jag mer än 5-10 min, så börjar den att säga ifrån, och skulle jag sen sitta kvar längre. Så kan jag sen knappt gå.

oj vad jobbigt!
och smärtan kan inte vara rolig den heller
.
men vart skulle ni tänka er att sitta så att det inte gör ont?

Jag personligen ska helst flytta runt. Inte sitta på samma ställe hela tiden. Sedan är inte data stoeln den bästa trots att den kostade 2000:- i inköp. hihi
Ont har jag hela tiden, bara frågan om mer eller mindre.;-)
Just nu inne i en mer period och då blir allt lidande. Till och med tvätta och damsuga är jobbigt.
Audiatur et altera pars

usch! kan värkligen INTE vara roligt! :(
Det finns ju sånndär massage grej som man kan sätta in i bilen! Men den kanske man kan sätta i data solen? 

Samma här, har minst ont när jag får blanda ställningarna så att säga. Brukar försöka att både sitta, gå, stå och ligga raklång. Det värsta är nog att mina ben somnar om jag sitter för länge, iallafall på den stolen jag har framför datorn just nu. Skulle behöva en som är mera anatomisk gjord, men dom kostar ju skjortan. Har inte hittat någon än som inte har kostat över 2500:-, så vet någon var det finns billigare, så hör av er.

Ja, det är hopplöst. Vad emliga vi är. hihi
Audiatur et altera pars

Men vad dyrt allting ska vara!? alltså! en data stol!? ahah skratt retande!

jag har en sånn! :D
dom är otroligt fina :)

hehe, ska vi byta, en dator för en valp. hihi
Audiatur et altera pars

kan vi? :O

hehe, kan man väl. hihi Fast det kanske inte ser så bra ut. Men man kan ju göra så istället för att byta pengar med varandra. I princip skulle det bli samma sak om jag först betalar dig för en dator och du tar emot dem bara för att räcka tillbaka dem för betalning av valpen. ;-)
Audiatur et altera pars

jag förstår! har redan tänkt ut ur allting skulle gå ihop! jag tycker det skulle vara en super idé :D ska prata lite med min far! :)

hehe, japp gör så. ;-)
Audiatur et altera pars

:D va kul de skulle vara :D mihihihi :D

Snart, snart dyker den upp. Snacka om att jag längtar. Förstår ni vad jag kan terra er då :-)
Audiatur et altera pars

#15 säljer din pappa sådana datorer? till vem som helst då eller? "nu blev jag nyfiken"
#22 hur går det med bytet? går han med på det?

Jag vet precis hur det är. Trots att jag sitter vid en laptop så får jag ändå ont i ryggen om jag sitter för länge.
Dumma dumma rygg!

#25: Nepp, men jag får min dator ändå :-)
Audiatur et altera pars