På menyn ikväll: Flamberad iller.
Hahaha, det där hände mig massa gånger också, tills jag skaffade sopkorg med lock. Jäääättemysigt att plocka upp alla blöta gamla snorpapper och elände…
Det där har hänt mig med, suck! Sopkorg med lock hjälper inte heller, bara fler delar all plocka upp.
Jag tänker dock äta flamberad iller till lunch! Vaknade i morse av att Phoenix satt fast i fotryggen och vägrade släppa vad jag än gjorde, och att gå genom hela lägenheten för att få tag på vatten är svårt när illern sitter fast i foten, så det var bara att vänta, vänta och vänta. Fy tusan vad ont jag har nu!
Paulina
Jag har skruvat upp min papperskorg på väggen.
Sara
Som Sara skrev, jag hade oxå satt upp papperskorgen på väggen och ang avloppet, så hade jag skruvat fast locket så dom inte har möjligheter att få upp det.
Jag hade pedalhink förr men valparna upptäckte att det var ett utmärkt gömställe, kan avslöja att nästan en hel kull valpar får plats i en mellanstor pedalhink 
haha illa! :) har en liten jäkel som älskar att dyka i avloppen ^^ bläää!
Är det bara mina illrar som älskar toaborsten när dem smiter in på toaletten. Ja även tamponger har dem en tendens till att smågnaga på lite. =)
Inte direkt så man vill ha en puss efter en omgång toaborste i någon av mina illrars ansikten. hehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#7, Simon var ofta på toaborsten oxå så istället käpte jag en helt ny till honom som han kan leka med ifall han vill, så har jag den gamla. Tamponger o dylikt har jag högt upp i ett skåp där han ej kommer åt alls.
Jag har mina högt upp men dem har ändå lyckats att klättar och ta sig uppåt om man säger så.
Sen är dem inte på toaletten mer än 2-3 gånger som någon har råkat smita in.
Tack och lov.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Mina har perioder då de ska välta ut och släpa toaborsten, men för det mesta går det bra (mina har tillgång dit konstant)
Paulina
jodå, goliath hade dragit iväg med toaborsten också, men jag hade ställt tillbaka den innan jag tog kortet. Vad är det o dessa äckliga ting som attraherar illern?
Jag uppskattar hjälpen med golvbrunnarna. Då blir man noga med att hålla rent, och det är trevligare för både mig och illrarna..
(tänkpositivttänkpositivttänkpositivt…)