Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 806 ggr
koffish
0

På menyn ikväll: Flamberad iller.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom hem från tandläkaren och upptäckte att en liten F.D. (!) vän hade tagit sig in på toaletten.

Lägg märke till avloppet vid badkaret.

torchi
0

Hahaha, det där hände mig massa gånger också, tills jag skaffade sopkorg med lock. Jäääättemysigt att plocka upp alla blöta gamla snorpapper och elände…Tungan ute

Aviendha
0

Det där har hänt mig med, suck! Sopkorg med lock hjälper inte heller, bara fler delar all plocka upp.

Jag tänker dock äta flamberad iller till lunch! Vaknade i morse av att Phoenix satt fast i fotryggen och vägrade släppa vad jag än gjorde, och att gå genom hela lägenheten för att få tag på vatten är svårt när illern sitter fast i foten, så det var bara att vänta, vänta och vänta. Fy tusan vad ont jag har nu!

Sara
0

Jag har skruvat upp min papperskorg på väggen.

Sara

Loveferrets
0

Som Sara skrev, jag hade oxå satt upp papperskorgen på väggen och ang avloppet, så hade jag skruvat fast locket så dom inte har möjligheter att få upp det.

LiselottLindell
0

Jag hade pedalhink förr men valparna upptäckte att det var ett utmärkt gömställe, kan avslöja att nästan en hel kull valpar får plats i en mellanstor pedalhink  Skrattande

Jenahbella
0

haha illa! :) har en liten jäkel som älskar att dyka i avloppen ^^ bläää!

Madde
0

Är det bara mina illrar som älskar toaborsten när dem smiter in på toaletten. Ja även tamponger har dem en tendens till att smågnaga på lite. =)

Inte direkt så man vill ha en puss efter en omgång toaborste i någon av mina illrars ansikten. hehe

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Loveferrets
0

#7, Simon var ofta på toaborsten oxå så istället käpte jag en helt ny till honom som han kan leka med ifall han vill, så har jag den gamla. Tamponger o dylikt har jag högt upp i ett skåp där han ej kommer åt alls.

Madde
0

Jag har mina högt upp men dem har ändå lyckats att klättar och ta sig uppåt om man säger så.

Sen är dem inte på toaletten mer än 2-3 gånger som någon har råkat smita in.

Tack och lov.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Aviendha
0

Mina har  perioder då de ska välta ut och släpa toaborsten, men för det mesta går det bra (mina har tillgång dit konstant)

koffish
0

jodå, goliath hade dragit iväg med toaborsten också, men jag hade ställt tillbaka den innan jag tog kortet. Vad är det o dessa äckliga ting som attraherar illern?

sotlynx
0

Jag uppskattar hjälpen med golvbrunnarna. Då blir man noga med att hålla rent, och det är trevligare för både mig och illrarna..

(tänkpositivttänkpositivttänkpositivt…)