Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 549 ggr
tokage
0

OT. Försvinner från ifokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag inte så jätteaktiv här, men tänkte bara informera om att jag tar bort mitt konto från iFokus senare ikväll. Anledningen är att jag ska spendera mindre tid framför datorn och att jag blir nästan stressad när jag har för mycket konton.

Så jag behåller bara min mail och facebook. Så om någon skulle behöva få tag på mig så finns jag fortfarande på Antonia.wallin@live.se

Vill bara tacka alla här inne för bra svar och trevligt bemötande, och ett extra tack till sajtvärden för en jättebra illersida! :)

Tack vare er här så lyckades jag få hem min lilla Cinkajou och har en frisk iller som jag snart har hållt fast med i 2 år och får förhoppningsvis många år till med :)

Aviendha
0

Synd, men vi finns ju kvar om det skulle vara något :)

Musiken
0

Vad trakigt :( Men hoppas att du blir mindre stressad nu iaf :) Jag har sjalv gjort samma sak nyligen, men beholl iFokus (och bloggen, aven om jag inte skriver eller laser for tillfallet) :)

Aviendha
0

#2 Jag saknar din blogg ;)

Sara
0

Tråkigt!

Men du kan alltid skapa ett nytt konto om du vill en annan gång. Glad

Sara

Musiken
0

#3 Den ska aterupptas nar jag har mer fritid :) Och sa ska jag lasa ikapp alla blogginlagg jag missat.. Det blir nog en del pa 3 manader :S

Aviendha
0

#5 Gör du så, jag väntar :)

ferretgirl
0

Tråkigt att du försvinner, du har väl min mailadress om det är något du behöver till Cinkajo. Han är ju född hos mig, så jag vill gärna hålla lite kontakt så jag vet hur det går för honom och dig. Har du inte min mail så är den antingen trollvalpen@hotmail.com eller så skriver du trollvalpens@gmail.com Och du behöver alltså inte skriva varje dag, bara jag hör av dig en eller ett par gånger/år eller så, då blir jag glad.

Ha det bra, Christel.