Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1485 ggr
Sniffit
0

Iller uthyres till..

..svampletare. Glöm tryffeljagande grisar, jag har illern som hittar svamp precis överallt. Men ni får vara snabba att plocka svampen annars har den en magisk förmåga att försvinna ;)

Sofieen
0

Haha, vad sött =)

sotlynx
0

Å fan. Irma är en rackare på att gräva upp sork. Hon hyr ut sig i Skåne och Småland för en kycklingvinge per påbörjad 10min period.

UlrikaD
0

Mina uthyres som gödsel-spridare!!Skrikandes

Sniffit
0

#3 Alla jobb är viktiga även de skitiga ;)

Sofieen
0

Min Lilly kan jag hyra ut som väckarklocka.

Lilly väcker oss alltid en halvtimme, en timme innan våra klockor ringer. Någon som har behov av att vakna klockan 06.00 om mornarna?

sarae
0

#5 JAAAAAAAAAAG langa hit henne!! jag har blivit imun mot mina egna barn som börjar studsa på mig kl 5… märker typ ingenting längre.. kan behöva ny taktik här hemma.

Sofieen
0

# 6

Haha! Jippi! Du får'na.
Min sambo börjar bli less på henne nu, haha!

Sniffit
0

#6 Hoppar på dig? Vilken lyx, Captain Morgan försöker släpa upp oss ur sängen genom att dra en i örat..

HannaM
0

#8 Dom är ine ås snälla som hon tror, det är bara det att någon slår henne med en stekpanna varje kväll så hon vaknar inte av något alls. Själv har jag haft henne illrar halvvägs in i livmodern och i tårna och.. ehm.. tja alla andra ställen man kan vara på klockan fem på morgonen….

sarae
0

#9 ehh stekpanna vaddå?? Nu förstår jag iiiiinte vad du menar :S

Bogey
0

#9 & #10 Inte så att SaraE börjar bli lite punshig nu efter alla stekpannor? Flört