Biancas färg

Inte till ämnet men… Vad tunnhårig Betty såg ut!!! Även för sommarpäls såg den tunn ut, eller? 
Förbud på att lägga in bilder på mina favorit prinsessor ju! har nu dreglat ner tangent bordet…igen…
Ja, visst ser de ut som att Bianca börjar gå mot silver lite grann..men hennes tassar e fortfarande väldigt mörka….Sedan är ju faktikst Betty en rätt mörk dam.
Hahaha…Och jag som får se dom varje dag…
Ja hon fäller som bara den. Ett tag med borsen och den är helt vit. Så får väl se hur det fortsätter. Men hon ser så annorlunda ut med mask och så igen. Hon ser ut som hon gjorde när hon va valp :)

Jag tycker att hon ser ut som en silver. Kan du inte ta en närbild av hennes underull? :)
Nu fäller hon så mycke och så håller det på att växa ut ny päls men ska se vad jag kan ordna fram eM :)
Åhh sötnos

18# och 23# jag smäälter :) gud så söta! passa er så jag inte kidnappar dom ;) jag kan göra det när ni minst anar det… gah, jag vill ha en iller tillll.. men jag MÅSTE vänta tills lucifer blir lite äldre, det har jag bestämt ;)
*putt*
jag skulle säga att hon fortfarande är viltfärgad på väg mot silver. Det är så svårt att se nu när hon fäller så mycket. Pälsen som kommer nu till sommaren kommer ju förmodligen vara mörkare igen. Alltså det bästa är nästan att vänta tills hela sommarpälsen vuxit ut för nu blir det en sådan blandninga av underull och täckhår. Det är bara att kolla på benen, har hon mycket vita täckhår ihop med dom svarta/mörkbruna? har hon det så är det ju klart silvervarning, men jag tyckte att benen såg väldigt mörka ut faktiskt… men dom är så söta båda 2!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jo, tack bianca fällde rejält på nyår. Hade svarta sametsbyxor och de drog åt sig massa hår. =) Såg lite lustigt ut på magen då det bara var som ludd så att säga, men hon byter nog om nu till silverpäls ska du se sofie. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#30 Ja hela hon är så nu. Hihi våran lilla sötnos :)
jaså har hela hon drabbats av ludd. =))) Låter lite roligt faktiskt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hihi japp, hon har lite längre svarta strån kvar på rumpan men annars är allt kort och luddigt.