Släng inte byrån på ben...
…återanvänd den!
Ta upp ett hål i lådbottnen och lägg något gosig filt eller liknande i lådan. Resterande lådor kan du använda till förvaring av illrarnas saker, eller varför inte ta upp hål i flera av byråns lådbottnar (placera inte hålen ovanför varandra). Det blir ett populärt illerhus! En gren eller något att klättra på kan vara bra om byråns ben är höga.
Det här tipset kommer från en bekant, vars iller är väldigt förtjust i sitt krypin.
Jag skulle tro att många av er har gjort egna illerkrypin och annat till era illrar. Kan ni inte berätta om hur ni gjort och dela med er av idéerna?
Ha det bra allesammans //Ammi
Ja det var ju ett bra förslag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Det var smart. Måste ju kunna funka med dem utan ben också. Bara det att man får göra ett ingångshål från framsidan liksom.
Ska testa det tror jag ;-)
Bra tips.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jodå, det går alldeles utmärkt. Har sett en i frontmodell, visserligen inte byrå, ett köksskåp eller om det var bänk. Det kommer kanske upp såsmåningom, helfräsigt var det iaf.

Jag ska fixa det här hemma och sedan knäppa kort. Fat jag avvaktar nog till i sommar när jag kan måla den lite mysig också ;-)
Audiatur et altera pars
Kolla vad det är för färg, innan du köper!
Hade en bekant som målade kaninburen med en färg som skulle vara ofarlig. Kaninen slickade och bet på färgen. Tyvärr var den inte så ofarlig som dom trott.

Ja, då det är inga problem. Har rätt bra färgkoll eftersom jag tycker om att måla mycket. hihi
Audiatur et altera pars
Jag har ett skåp med drag-dörrar, jag lade in en filt och stängde till ca 12 cm öppning det är en 15-20 cm dit men ronja bara ÄLSKAR att vara där! ska ta en bild senare, så får ni se…

Idag så har jag delat med mig av min garderob. Flyttade den nedersta hyllan, tog en lagon stor filt och fäste den i de fyra hörnen och voila en hängmattan. Under den där det nu blev lite mörkt och mysigt lade jag dit en liten låda med hans favoritleksaker, en liten korg som skulle fungera som ett trappsteg till hängmattan men som istället blev till en säng-korg om man vänder på den upptäckte Max. På något sätt så lyckades han komma upp till hängmattan ändå. En stjärnkudde och ett gosedjur + en matta på golvet slutförde uppdraget. Jobbigt tyckte Max som nu tar igen sig i sitt nya kryp-in.

Ohh, det lät mysigt. Har du någon bild på Max nya kryp in? Vore skojigt att se det.
Audiatur et altera pars
#8 Tack för att du gick in och delade med dig av ditt "husbygge".
Förstår att Max jublar över sitt eget lilla krypin. Det låter verkligen mysigt. Gör som Åsa, efterlyser foton på mysrummet.
Ammi
Smart! jag skulle på soptippen i morgon med en gammal o ful byrå. nu fick jag massa ideér.. hämtar hem en valp i morgon :) så då får jag pyssla me hans nya hem o valpen.. får väll se hur de kommer att gå.. haha :)

Jag fixade till en byrå här hemma. Den är riktigt populär kan sägas. Hoppas du vill visa kort sedan på hur du fixade din byrå ab0o
Audiatur et altera pars

Oj vilken superidè. Den ska jag använda.