Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1122 ggr
sarae
0

Aylen - min lilla stjärna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det gått ett par veckor sen Aylen kom hit, så jag tänkte uppdatera med lite halvtaskiga bilder. Hon är verkligen en underbar iller, så otroligt lätt att ha att göra med, alltid glad, alltid snäll, och snabb som en oljad blixt. Tyvärr är hon däremot hatad av mina andra illrar, så fort de ser henne ska hon bara dö. Som tur är så är hon snabbare än alla tillsammans, så de får inte tag på henne. Förstår inte varför de inte kan accepter henne, hon beteer sig verkligen rätt på alla vis… suck

Hon är fortfarande väldigt valpig i sitt utseende, men snart växer hon nog i sina öron, och masken är så smått på väg!

Så varsågoda, Aylen i ett av sina kroniska busryck!

sarae
0
sarae
0
sarae
0
[HannahoHenrik]
0

Oh så fin hon är, en riktig skönhet. Hoppas de andra blir snällare mot henne snart

enbartmalin
0

Jag tycker hon är underbart vacker, akta så jag inte kidnappar henne!! ;)

Nu kom jag på varifrån jag fått namnet Aylen som jag tänkte döpa min iller till :P Gjorde aldrig det och det var ju tur! Det var här jag hört/läst det. haha. Underbart namn

Hälsningar Malin

FerretCrow
0

Måste faktiskt säga att detta är den sötaste/stiligaste iller dam jag någonsin sätt =)

HannaM
0

Alinda undrar när hennes kompis kommer och hälsar på?

Loveferrets
0

hehe så söt..

klarsferrets
0

en underbar liten tös

sarae
0

Aylen tackar så mycket för alla komplimanger :)

Aylen hälsar att hon tycker att alinda lump ska komma hit och hjälpa henne spöa ett pastelurv, en flumpetiflump, en surkärring, en fluffrumpa samt en tjockisfia!

HannaM
0

Alinda hälsar tillbaka, poppetipappa kan hon inte spöa men resten ska nog gå bra. Framförallt systeryster!

zickan
0

haha.. nästan som min tjej. hon heter ayela efter tjejen i grottbjörnens folk. klingar så bra när en gotläning uttalar det :-D

Milly jag fick hem försökte också döda Ayela första tiden. Det gick inte alls hos uppfödaren när de möttes första gången. Men jag testade ändå. Efter ett tag så blev de istället bästa vänner.
Försökt att sära på din tidigare iller grupp så de inte kaxar ihop sig mot henne?. ta med nya på promenad ihop med en annan i taget så de får neutral plats att umgås på. kanske funkar?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sarae
0

#12 haha det kan jag tänka mig… det är iofs inte jag som döpt henne, utan hon som hade henne åt mig i ungern ;)

Tja… har haft en del sammanföringar genom åren, och har testat det mesta… så även nu… men envetna barn har jag. Just nu så går det att ha dem ihop, eftersom ingen kommer åt henne, har även satt in dweia och daisy i samma gäng, och de uppskattas inte heller av övriga.. så de är 3 hackycklingar mot 3 pestråttor, Men så länge ingen riskerar att bli skadad låter jag tiden ha sin gång, de har rätt så stor yta att vara på, och många gömställen, samt matte att ta skydd bakom :P

sofie
0

Underbart vacker tös :)

[Thiah]
0

Hon var supersöt. Går det bra att ha henne trots att dom andra "hatar" henne? Måste du skilja dom åt eller hur gör man *nyfiken*

sarae
0

#15 hon är snabb som blixten, och håller sig oftast från de andra, när de får för sig att vara dumma mot henne. Men det är inte hela tiden de är på henne. Men sånt här är väldigt olika från iller till iller och gäng till gäng. Jag har haft individer jag har varit tvungen att dela på då de slåss på liv och död.

[Thiah]
0

Aha. Jag vara bara nyfiken så jag måste fråga. Illrar intresserar mig som sjutton men jag vet att det inte är ett djur för mig just nu. MEN det stoppar mig ju inte från att hänga med här och fråga en massa Skrattande i fall att lixom…

JossanH
0

#17 jag pluggade iller i böcker och över internet i 9 år innan jag skaffade mig en egen så det skadar absolut inte :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Thiah]
0

#18 jag har nog tänkt ha samma tidsperspektiv som du. Helst vill jag ha dem när jag haft barnen och fått dem ut ur huset Flört barnen alltså…hehe

enbartmalin
0

Jag tror jag kommer att kidnappa Aylen vid rätt tillfälle…. ;D

Hälsningar Malin

Aviendha
0

#20 Då måste du ta dig förbi mig! Jag är totalt nerkärad i den där fantastiska varelsen, och ja, tom min karl medgav att han kunde tänka sig en Aylen, så det gör att jag har förtur! :P

enbartmalin
0

#21 Aaaah Hell NO!!! :P She's mine! :D

PAX för Aylen!!!

Hälsningar Malin

HannaM
0

Vänta nu, Alinda hädar att hon står först i kön.. hon är ju faktiskt snäll mot Aylen, hon får ju till och med suga på hennes öron…

enbartmalin
0

Men jag har faktiskt sagt pax ;D

Hälsningar Malin

sarae
0

hehehe… Men aylen vet inte riktigt hur hon ska klara sig utan sin matte…. hon har ju stoooora öron man kan snutta på!

HannaM
0

#25 Alinda är släkt med Ludvig elefantöra Lump=P

Aviendha
0

#22 Inte en chans, jag har shotgun på henne! Det sade hon när hon var hos mig ;) (och som alla vet är shotgun det ultimata, det som inte går att motsätta sig, det är skrivet i universums grundvalar, så det då)

#23 Alinda är alltid välkommen hit för att få öronen snuttade både gula och blå :P

sarae
0

måste jäklas lite med en vappis bild på tösen :P

[Thiah]
0

Hon är nog så söt så söt så