OT - Fick ny dammsugare idag
Hejsan alla!!!
Fick en ny dammsugare idag av min svärdotter. Hon hade fått denna dammsugare förra våren, men så flyttade hon och min son ifrån varandra i april i år. Då blev han tvungen att köpa en egen, men så efter att det hade hänt en grej med Vicki som jag inte ska gå in på här, så flyttade dom ihopa igen i måndags. Och då ville Peter inte göra sig av med sin dammsugare då den var bra, så dom ringde mig i söndags och frågade om jag ville ha Vickis dammsugare för 1:- Och det tackade jag ja till på en gång. När Vicki köpte denna för ca 1-1½ år sedan gav hon 30:000:- ja ni läser rätt 30:000:- Dammsugaren är en sådan man anvädner vatten i istället för ett filter, där finns också med en matt och möbeltvättare. Så gissa en som kommer att använda denna för allt vad den är värd. Den är också sådan att jag kan ställa den igång mitt i rummet och ha i dofte gott, så sprider doften sig i hela lägenheten. Ska också nu innan jul tvätta av min soffa och mattan under soffbordet samt min säng.
Fotot är inte på min dammsugare, men liknar den. Fotot är lånat, därför så är allt övermållat som inte tillhör dammsugaren
Christel.
Oj vilket kap=) Det sägs att den dammsugaren är jätte bra=)
sorry om tjatar, men ett OT i rubriken skulle nog sitta fint här!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#2# jag satte den OT när jag satte in inlägget.

hej jag tror att den passer bättra hemma hos mig
ps. vad betyder "OT"
OT: Off Topic (I detta fallet är det något som inte har med illrar att göra)
#3 jag menar att det kanske borde stå ett OT framför inlägget, så som alla andra brukar göra när det är ett ämne som inte gäller iller. Tror vi är många som endast sitter och läser "senaste inläggen" och då ser man inte vilket kategori den ligger under.
Och det är förmodligen en hel del människor här inne som endast är här för att läsa om iller och ett OT underlättar på så vis detta!
Sajtvärd på Iller.ifokus

ok det är bra att veta jag har undrat ett tag
tacker
Jag har satt in ett OT framför rubriken nu så slipper dem som inte vill läsa den göra det. =)
Mvh Madde // Medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
och då är jag nöjd :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Trodde det räckte med att man sätter inlägget under OT, det står ju klart och tydligt ändå när inlägget kommer fram eller hur. Så jag ser ingen nytta av att skriva det även i rubriken, varför ska man krångla till allt.
#11 krångla enligt dig- göra det lättare för andra enligt mig.
När jag inte hade internet när jag bodde i norge gick jag till internetcafé som krånglade en del med uppkopplingen- då ville jag gärna slippa läsa trådar som inte hade med iller att göra och även slippa öppna dessa trådar pga tidsbrist och halvkass uppkoppling.
Alla andra klarar av att skriva ett OT i början… Utan att tycka att det är krångligt…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11: Det bästa är att alla skriver OT före varje Off Topic tråd, då slipper dem som inte vill läsa dem se det direkt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Saken är att man inte ser om inlägget är lagt i Off Topic innan man öppnar det. Därför bör man skriva OT - i rubriken.
Sara
Nu handlar ju tråden om dammsugaren så att dividera om OT e rätt onödigt nu när det är fixat.
Jättefin Christel, sån vill jag med ha hahah.

Klart snygg dammsugare, förstår om du är nöjd med den. Att ha en ordentlig dammsugare är inte direkt någon nackdel när man har illrar :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars