Hjälphem finnes för omplacering
Hej
jag skulle vilja vara till hjälp om det är någon som inte kan ha kvar sin
iller , söker helst en hane , jag har vana angående illrar tidigare och kan
erbjuda hela lägenheten , vill helst ha 2 st.
om någon inte kan ha kvar sin iller/illrar pga olika omständigheter
kan ni höra av er till mig, jag bor i stockholm.
tel 0737647982
mvh
robert
Aktivera gärna din sida så folk kan skicka pm oxå.
Vet en som ska omplaceras, hör av dig om intre finns
hej jag har ändrat inställningar nu jag hoppas det är tillräckligt
skulle vilja veta mera angående denna iller om det är aktuellt
mvh
robert
Ska du ha ett hjälphem som tar emot illrar som behöver tillfälliga lösningar eller ska du behålla illrarna du får??
Sajtvärd på Iller.ifokus
jag vill behålla illrarna och ta hand om dom så länge dom lever
mvh robban
#4, Hör av dig till EllaBlue här på iFokus, finns en tråd om hennes hane Ganesha på omplaceringar köpes/säljes,
jag har nu gjort det och väntar på svar mvh robert
#6, Lycka till.
tack men har inte haft någon framgån ännu med att hitta iller , hör gärna av er
ni andra om ni känner till några illar vill helst ha 2 st hanar
mvh robert
#8, har du kollat bland omplaceringar köpes/säljes ? Finns även en klistrad tråd längst upp som ska omplaceras,

Är du ute efter illrar som omplaceras (gratis) eller vill du betala för illern? Det gör ju lite skillnad över utbud.
Ganesha t.ex låg ju på blocket för 2000kr. Och det finns ju massa mer illrar till salu både här inne och på blocket. Men det är ju i stort sett ingen som skänker bort sina djur.
Vet inte vad som är aktuellt för dig?
pengar för mig är inte det viktigaste och har aldrig varit det , jag tänker först
på illrarna det finns illrar som råkar väldigt illa ut och det är därför jag vill hjälpa
någon av dom i en kris situation , priset diskuterar jag med ägaren.
jag har sett en del illrar till salu men föredrar hellre betala för 2 st som
befinner sig i en mera akut situation, än för en iller som redan har ett tryggt hem men
är till salu.

Ok, då förstår jag. Men de som annonserar ut nu kanske inte har tid att ta hand om sin iller ordentligt pga olika orsaker så det kanske är lite akut iallafall.
Men jag förstår vad du menar. Illrar som måste flytta nu på direkten annars hotar avlivning osv.
Jag vill gärna ta hand om 2 illrar tycker inte att en iller ska vara ensam bara med en person utan också ha en iller kompis, helst 2 som alltid varit tillsammans.
mvh robert