Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 961 ggr
cannaydia
0

Illerträff i Hagaparken

26 SEPTEMBER ILLERTRÄFF I HAGAPARKEN/STOCKHOLM

Den 26 september ordnar Svenska Illervänner en kvällsträff med grillning i Hagaparken i Stockholm. Vi träffas vid 17.00-tiden i närheten av Koppartälten. Föreningen bjuder på grillad korv med bröd, vill du grilla något annat så ta med dig det du vill grilla, det kommer också bjudas på fika. Det kommer att finnas en hage med så att man kan låta sin iller gå i hagen utan koppel och sele. Det kommer också valpar med på träffen, så detta är ett perfekt tillfälle för dig som går i illertankar, att träffa både valpar och vuxna illrar.

ALLA ÄR VÄLKOMNA BÅDE MED ELLER UTAN ILLER!

OBS! Du som har iller med dig, du kollar väl så din iller inte har öronskabb innan du tar med honom/henne till träffen!

mandariiin
0

åh, vad roligt!

Dnixa
0

Man kanske ska försöka ta sig dit då :)

lindzor
0

Ne gud va kul:) Då kanske man ska försöka ta sig ditSkrattande

zickan
0

Intressant. Ska se om jag kan hitta en säng att låna i sthlm. Får pengar på torsdag och är ledig för en gångs skull. Alla mina illrar är nyligen behandlade för öronskabb och inget kvar för 1½ vecka sedan när en var inne för vacc.

men hur ser det ut med hund? har en illervan jätte snäll mellan sak. funkar med andra hundar med.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

cannaydia
0

Jag kommer från Gotland med ett gäng busar till träffen.

Wowe funkar om du har koll på den, även om den inte biter illrar kanske vissa illrar biter den…kollat den också för öronskabb?

mandariiin
0

jag komemr troligtvis förbi, men utan illrar. jag kan alltid vara "andra änden utav kopplet" åt din hund då zickan :)

Stinko
0

Är det okej att jag skickar ut info om detta till dom som är med på min Iller sida på facebook? :)

cannaydia
0

#7 det tycker jag är ok.

Stinko
0
Pirjo
0

*putt*

Dnixa
0

Vet någon vart man kan parkera bilen vid hagaparken?

cannaydia
0

finns betalparkering när man svänger av från E4 till Hagaparken skyltat…Bättre förklaring än så kan du tyvärr inte få av Gotlänningen :-)

Dnixa
0

#12 Tack :)