OT ifokus-fel
Ibland när jag skriver inlägg eller klistrar in saker i texten blir det helt plötsligt stor, fet stil och det går inte att ändra alls. Ibland blir även bokstäverna mycket större än vanligt.
Är jag inna på en annan iFokus sida och sedan klickar på något av "mina inlägg" så att jag automatiskt hamnar inne på iller igen så är hela iFokus i miniformat så jag inte kan läsa vad som står utan måste öppna ett nytt fönster.
Någon mer med dessa störande problem? och kan man göra nåt åt dom??
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag har inte varit med om det men tror att det är en bugg, prova kontakta support och fråga dom.
Jag har inte det problemet just men däremot så fnkar inte sidan ibland, ibland kan man sitta och surfa runt på sidan och så fungerar det plötsligt inte, det står att internet har slutat funka osv och det är endast på iFokus och det brukar vara i 1-2 timmar.
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Jo, det är rätt vanligt, har tom för mig att jag sett anledningen till det men kan för mitt liv inte minnas vad det var nu 
Paulina

Jossan hör med dem på support så får grabbarna vetskap om ditt problem. Det låter jobbigt att ha det så. Och självklart ska man inte behöva ha det så.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag vet inte om det har något samband med TS problem, men ni vet väl om att ni kan ändra textstorlek både uppåt och nedåt genom att hålla in
Det fungerar inte bara i webbläsaren utan flera program har den funktionen, dock inte alla.
#5 Nejdå, hela iFokus blir minimalt varje gång jag går in på just iller genom antingen "mina inlägg" eller "mina sajter" om jag är inne på någon annan sida. Skitstörande när man sitter inne på en annan sajt och ser att någon har svarat för trycker jag på direktlänken så blir det minimalt litet, har inte samma problem om jag går in på sidan genom iFokus.se adressen.. Sjukt störande!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 testa att använda ctrl +
Avi lyckades med det motsatta (ctrl -) och krympte en specifik sida och det gick inte över innan jag kom på lösningen :P
Paulina
#7 Funkade!! Danke! hahaha, jäkla djur :) Hade ganska stora problem med att få bilden på skärmen åt rätt håll igen efter att kattungen här hemma kelade på min laptop. Hela bilden blev upp och ned, så jättelätt att få en lösning på det då jag var tvungen att hitta den genom internet :P
jobbigt värre också när muspekaren blev bak o fram så att säga ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hahaha, ibland undrar jag om inte Avi kan mer om datorer än jag, hon hittar suveräna sökfunktioner jag inte visste att jag hade och ändrar inställningar som jag inte ens hade en aning om kunde ändras. Min kunskap kommer mest ifrån att jag försöker "undo" hennes jobb :P
Paulina
#7 och #8
Dessutom så beroende på webbläsare så lagras den "zoomgraden" per sajt så du får tillbaka den när du åtetrvänder till samma sajt.
#10 Ojoj, där ser man! :)
Paulina
#10 haha, vi är datadöda :P Tyckte bara det var sjukt konstigt att det inte lagrades på sajten i sig utan bara genom vilken väg jag gick dit. Gick jag in på iFokus var det ju rätt storlek, gick jag in genom en länk var det fel storlek :)
Men även det kan jag såhär i efterhand skylla på katten som sprungit runt på datorn och öppnat och stängt fönster hit o dit :)
Upptäckte nu att det även funkade att skrolla den!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Norpan lyckas också fippla med inställningarna. Och ja, hon är nog smartare än mig när det gäller datorer. 
Sara