Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 669 ggr
ferretgirl
0

Kolla in vad mina busar gjorde idag.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejan!!!!

Satt och åt frukost vid soffbordet idag (då jag ofta tittar på Rakel Rays program vid den tiden), efter ett tag så luktade jag jord av någon anlednin men gick inte upp först. Tänkte att det var ut ifrån, men så kom Nanooq in alldeles jordig, efter han kom Miller och Kahn. Då slog det mig att jag inte hade lagt in jordpaketen i städskåpet igen igår när jag satte en blomma ute på balkongen. Så jag gick ut och tittade på förödelsen, och den var över nästan halva balkongen. Så det blev bara att gå ut och sopa upp all jord, och det var en hel del då jag bara hade använt ca ½ till 1 liter av paketen som var en 10 l paket. Resten fick jag dammsuga upp då jag har trätrallor där ute, och en del av jorden gick emellan planken i trallorna.

Christel.

ferretgirl
0

Här är det Miller och svansen på Kahn i röran

enbartmalin
0

Haha! Kul för matte ;D

Hälsningar Malin

ferretgirl
0

Här är det Miller och svansen på Kahn i röran

ferretgirl
0

Nanooq igen.

ferretgirl
0

Också en sista bild på Miller mus i deras röra

enbartmalin
0

Dom tyckte väl du hade för lite att göra ;)

Hälsningar Malin

ferretgirl
0

Såg där blev två inlägg med samma foto, men det var nog för att datorn är så krånglig

Bogey
0

"Juste vi matte har, som fixa grävlåda åt oss på balkongen" Glad

Alex
0

Hahaha. Stackare. Fast de hade garanterat jättekul… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Illemann
0

hheheh ja där ser man va roligt man kan ha det när man har illrar FlörtSkrattande

Ceciliaolucifer
0

Hahahaha! Lucky you Christel :)

ferretgirl
0

Sökert så hade dom jätte kul där ute, men mindre kul för mig att ta upp allt. Där ligger fortfarande jord kvar där ute som jag måste flytta undan alla grejer för att komma åt, men det får vänta till helgeb när jag har mera tid.

Loveferrets
0

Hahahaha  vilken fest för dom..

Sara
0

Snacka om att de har haft kul! Skrattande

Sara

ferretgirl
0

Dom hade skitkul, men dom kunde ju ha väntat med det fram till helgen. Ska då ut på City Gross och ha tag på en stor plastlåda och jord, sen skulle jag åka till stranden och ha tag på några kg sand och blandat upp jorden med. Men tydligen så kunde dom inte vänta på att det skulle bli klart hahaha

Sara
0

Ibland undrar jag om jag har illersäkrat för bra.. Att mina illrar blir uttråkade för att de inte kan hitta på några hyss.

De har ju sina leksaker, rör osv och leker med varandra och med mig men så där kul som de har just när de är ute på jävligheter har de ju inte. Obestämd

Sara

ferretgirl
0

Mina har också massor av rör som ligger överallt på stragiska ställen, som bakom sofforna, under min säng, ute på balkongen och under köksbordet. Leksaker i övrigt har dom också i massor, både plingbollar, mjukisdjur och bollar i olika storlekar. Men det är väl mera kul att hitta på lite hyss då och då kan jag tänka mig hahaha.

Faxlin
0

Klart inget slår att hitta på hyss. :-) Och det syns vad roligt de haft Christel. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

illernettan
0

#16 Får hålla med dig där Sara. Jag har det likadant häruppe. Men det är klart jag får skylla mig själv, då jag har lärt läxorna genom åren Glad.

Fast Christel, vad gör man inte för sina små Flört.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.