Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 410 ggr
Stinko
0

Iller sida på Facebook

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej.
Jag har skapat en Iller sida på Facebook. Gå gärna med ni som är medlem där.
Tanken är väl att jag i framtiden ska skicka ut evenemang inbjudningar med information om illerträffar och dylikt så att vi enklare kan hålla reda på när och var det är illerträff. Jag skulle uppskatta om ni kontaktade mig och skrev när en illerträff är på G så att jag kan skriva upp det på illersidan så andra kan meddelas om detta. :)

Annars är det fritt fram att samla era illerfilmer och illerbilder på sidan eller diskutera med andra.

Medarbetare för sidan skulle uppskattas, så hör av dig om du känner att det är något du kan tänka dig hjälpas åt med. :)

Jag kan tyvärr inte skicka någon direktlänk till sidan, men när ni är inloggad är det bara söka på iller så lär ni hitta rätt!

Aviendha
0

Jag har inte ens fb, totalvägrar, men jag får nog övertala killen att bli medlem så han kan hålla kollen åt mig ;) Roligt initiativ!

Stinko
0

Hehe, förstår dig. Jag ville inte bli medlem först, fattade inte vad som var så bra med fb, men blev med ändå en tråkig dag för att kolla in det. Såg att nästan varenda släkting och varenda människa jag någonsin träffat var med, lite kul att se vad folk har för sig nu när jag bor i Östersund och bara har min sambo här i princip. Men facebook är väldigt tråkigt i övrigt ;)
Fast med Iller sidan kanske det blir lite roligare, om folk är aktiva där bara :)

Kallecolt
0

hmm fick upp 300 resultat när jag sökte efter iller på grupper

Heter den bara iller eller heter den typ iller på facebook?

elinn
0

Det här är ingen grupp som man kan bli medlem i utan man kan endast bli ett fan. Sök på iller uppe till höger i sökrutan, då får du upp alla sökresultat med ordet iller. Om du sedan kollar i spalten till vänster så ser du en rad olika alternativ, tryck på "sidor" (har en flagga som symbol). Då ska detta komma upp.

Jämför bilden i inlägg #0 med den på facebook så du vet att hamnar rätt =)

Hoppas detta inte var allt för krångligt…