Illerparadiset i budapest
En utav dagarna tog vi med oss alla valparna och åkte hem till Adrias uppfödare. Hon har världens utegård, med allt kul man kan tänka sig för en iller. så i skuggan av solen, spenderade vi hela dagen med att se alla barnen busa järnet med sina kompisar. Amaranth (min valp) var så klart med, och konstaterade att ungern faktiskt var ett helt ok land att bo i:)
MJ ( markusz junior) som numera bor i norge. Med halv (eller hel?) syster…
Mj och syster… ser aldrig skillnad på vem av töserna som är hel syster elelr halvsyster på bild :s
Två bröder… kan inte se vilka de är, men de är antingen helsyskon till amor, eller så är de systersöner till honom
sen slutad ejag såklart att fota, och förlitade mig på att andra gjord edet istället medans jag rullade runt i leran med barnen :(
Så sjukt kul att se illrar som älskar vatten! är man inte helt van vid i det här hushållet haha
Sajtvärd på Iller.ifokus
Phoenix muttrar att han ALDRIG sätter en tass i Ungern om sådana vattenlekar är vad de ägnar sig åt ;)
Paulina

Är Golem en iller eller nån blanding? Har denna uppfödare en hemsida? =)

MJs tassar är inte små…
Ser härligt ut o jättesöta e dom.
#25 jo det har hon.
#28 Kan inte du sätta ut länk til den hemsidan så man får kanske se fler bilder?

Underbara bilder. Vattenleken såg för härlig ut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Gud så fint! Btw vilken färg har Golem? (:
Aut viam inveniam aut faciam
Golem är en blanding av iller och ett annat mårddjur som jag inte kommer ihåg exakt vad det är för djur..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jaha, haha tack då var det nog ingen färg man kan ha.
Aut viam inveniam aut faciam
#32 Siberisk vessla :)
Måste berätta något hemskt i relation till det. Idioten som avlade fram golem har fortfarand ehans bror, som ser likadan ut. iår skulle han para henne med en pastell iller tös. Sagt och gjort så satte han ihop dem i en bur, och de parade sig. Efter parningen så åt han upp honan, lämnade bara huvudet :S
Diamond Ring kennel, Adrias uppfödare. search and you will find.
#34 Men fyyyy f*n!!! Man ska inte leka gud!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#35 precis. tyvärr många som missat den biten :(

mycket fina bilder var det här :)
håller med #35!

#34 men fyyy va hemskt!! Dom har antagligen inte vetat av att vesslar oftast hittar på att äta upp varandra (makar och/eller ungar, ja eller helt enkelt bara andra)!!! Stackars illertös!! :´(

hittar tyvär inte hemsidan då det endast kommer fram en massa om hundar =( Vill jo se fler bilder! =D