Illerhona sökes
Söker fortfarande en iller hona. Jag är en illervan tjej som haft iller sen 1997 men varit i kontakt med iller sen 1993. Tyvärr somnade min äldsta och sista iller i somras och nu har det gått en tid och det är väldigt TOMT utan små tassande steg.
Jag är ute efter en lite halvbesvärlig iller då jag är mest van vid sådana illerdamer. Hos mig skulle hon få bo i ett mysigt rum med genomskinlig halvdörr till resten av bostaden som ligger i ett lantligt gammalt hus i centrala Vetlanda (Småland) Hon skulle få springa runt i vissa delar av husets resterande utrymmen. Hon skulle få springa runt i vår underbara trädgård. Framför allt skulle hon få MYCKET KÄRLEK av samtliga familjemedlemmar i mitt hushålle.
Kanske jag låter snål men jag är ingen som vill ge tusentals kronor för en besvärlig omplaceringsdam istället kan jag erbjuda mängder av kärlek
Känner du till denna illerdam hör gärna av dig här på fokus eller på min mail

Finns ju ett gäng omplaceringa här på forumet nu.
Sen finns det ju flera som gärna flyttar i par. De här tex, Sina och Musimon
http://www.iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=cd87c14d-850e-4a98-9540-cc37a6ac8867
Vill du inte hellre ha två som kan ha sällskap av varandra? Kanske inte så kul att vara ensamiller.
Jag håller med dig där, illern kan få lika mycket kärlek om inte mer fast man betalar en liten summa. Fast man inte vill betala tusentals kronor för en iller så betyder det inte att man inte kommer att visa lika mycket engagemang för den och ta hand om den lika mycket som alla andra.
Jag skickade dig ett email o har även en tråd som heter "Omplacering", där en hona ska ha ett nytt hem.
Hör av dig.
Jag har svarat på ditt pm och skickat mail, hör gärna av dig.