Iller valpar finnes
Två ljuvliga grabbar på tolv veckor söker nya hem.
Se mer information under tråden:
Det blir aldrig som man tänkt sig =(
Arrack och Muskot kommer att vara i Stockholm i drygt en vecka till hos mig i Stockholm, efter det kommer de finnas hos uppfödaren i Skåne.
Hör gärna av er om ni kan erbjuda dem i ett bra hem.
Mvh
Jennie 0763 080 199
Hoppas dom finner sig ett varaktigt nytt hem.

Arrack har nu blivit tingad och kommer att bosätta sig i västervik=)
Har du bilder på muskot??

Så underbart söt han är, en underbar liten tomte :)
Be a rainbow in someones cloud

Eller hur
Och underbart go personlighet dessutom. Köparna borde slåss om denna buse.

# 8 jag slåss mot mig själv just nu och mitt otroligt stora behov av att få hem honom till mig, vill så gärna men har ju gett mig själv valpförbud, oj oj hur ska det här sluta :)
Be a rainbow in someones cloud

På måndag eller tisdag kommer grabbarna hem till mig i Skåne innan Arrack beger sig till Västervik. Är det någon som är sugen på Muskot innan dess och som bor längre upp i landet så passa på innan måndag eller tisdag=)

#9 Inte lätt sånt där 

så synd att jag blir arbetslös just nu, annars hade han verkligen fått ett hem hos mej… :(

Muskot kan få komma hem till mig, bor i Eskilstuna..
Han får sällskap av noomi här isf<3
Bor ensam i en lägenhet, och här fr han all kärlek av mej och Albinotrollet Noomi!<3
mvh Fillan & Noomi

PM:ar dig=)

Ska hämta hem Muskot jag <3
#15, grattis grattis till Muskot..

i augusti någon gång :D tackar!

Helt bestämt är det ju inte än men det lutar åt det ja=)

nej precis men man hoppas på det bästa iaf, bara jg får tag i pia..

Håller tummarna att allt går bra med Muskot.

Håller också tummarna att Muskot hamnar i ett livslångt och bra hem
på söndag ska jag och fästmannen hälsa på grabbarna hos johan får la si vad som händer,….. en liten söt nos kommer med oss hem längtar att få skämma bort och busa
…..räknar ner …!

Nu är det bara muskot kvar! Han hoppas att någon är sugen på en mysig och kramgo iller=)

Puttar upp. hoppas att muskot ska hitta ett varaktigt hem =/
Jag som sa grattis till "19" hehe.
hoppas Muskot får ett bra hem snarast.
Ja det hoppes jag med!
för han e verkligen en liten sharmnisse !!!……
riktigt go och superfin iller pojke !
lycka till lill skatten!!
hälsar jonny och pia och brorsan arrac!.
och när du vill lill skatten…. så kom och hälsa på i västervik… =)…. så vi kan leka tycker arrack!!!.

är fortfarande helt kär i denna grabb…..!
ja han e jätte go !!

Puttar upp denna återigen, finns det verkligen ingen som kan tänka sig att ta hand om en underbar liten tomtepojke? =)

#29: Hade jag haft råd att köpa iller hade han fått flytta tilltant Åsa :-) Han är underbart söt grabben.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det värmer att veta=)

jag kan ta honom fortfarande, men du sa att någon annan skulle ha honom..

#32 Men hur kan du vilja ha en till iller när du säljer dina råttor och du har skrivit så här:
"Det är med stor sorg jag sätter ut den här tråden, jag pluggar för mycket och har inte den plats mina råttor behöver och inte den tiden heller.
Dessutom var tydligen ena råttan dräktig också?
En iller tar väl ganska mycket mer tid och plats än råttor?

jag har tiden för min iller, det är den jag satsar på..
jag hr fått mina råttor av folk som inte kunde ta hand om dom, det var fan inte mitt fel att den ena var dräktig, det fick jag reda på för en vecka sen.. är allergisk mot råttorna & kan inte sova på natten pga deras oljud dom för med sig..
Noomi är iaf tyst när hon sover!
Så varför vara skit otrevlig mot mig när jag vet att ja måste göra mej av med dom annars? jag bor i en lägenhet på 22kvm och råttona kostar mer än illern just nu. jag okar inte med sånt! det är inte ja som klagar på råttorna mest det är alla andra och att komma in i en lägenhet där det luktar råttpiss är inte trevligt! jag städar burarna 3 ggr i vecka pga att sluta höra folk klaga carj gång dom stiger in i mitt rum!!!
Så varför ska allla människor KLAGA?
DU VET INTE VAD SOM HÄNT TIDIGARE SÅ VARFÖR ROTA I MITT LIV OCH GÖRA EN LEDSEN?
jag älskar råttorna, men platsen och min allergi funkar inte ihop!
Mamma vill inte heller ha dom här.. Så det är fan inte mitt fel. jag försöker bara göra det rätta! ursäkta att jag finns för i helvette!

Det var bara en enkel fråga som vem som helst skulle frågat ifall de sett din annons. Och som de som säljer illrar borde fråga.
Och om du har folk som klagar på råttorna så kommer de att klaga på illrarna också.
Vet inte riktigt om jag rotat i ditt liv för att jag läste din annons förstås.

nej men va lite mer trevligare nästa gång, för det lät väldigt otrevligt det där.
Mina kompisar älskar min iller och klagar inte på henne, råttorna stinker mer..

Jag har pratat med #36 tidigare och det är inte aktuellt att hon tar hand om muskot
Har Muskot inte hittat ett hem ännu ? =( vad tråkigt
Har han kommit till dig nu Johan eller vart håller han hus?
( Har inte varit inne här ordentligt på ett tag så jag har inte riktigt hängt med och jag är tok för trött för att läsa allt nu hehe)

nej men jag frågade förrut om jag kunde.. sa bara en sak!
#34 DU får nog börja svara trevligare…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#37, Undrar som Betiz, Har inte Muskot fått ett hem än ?

Nej Muskot har tyvärr inte fått något hem än, hoppas vi kan hålla diskutionen i denna tråden om detta nu.
#42, Då hoppas jag att han snart finner ett .

Det gör jag med=) Lägger upp en färsk bild på honom när han leker i bollhavet=)
#44, men så söt han e haha, E han viltfärgad Johan ?

han är väl viltfärgad tomte? :)
#46, jaha.

helt sjukt underbart söt! men jag har fortfarande inte övertalat sambon om att vi ska ha honom…. det suger….
#48, skynda skynda skynda seså, övertala han NU hehehe

jag har redan försökt sen det kom ut första gången att muskot och arrak skulle omplaceras. vi var till och med på väg att åka och kolla på dom små. men jag konstaterade att det bara kändes dumt att skaffa yttligare en ille rnär jag inte hade en sambo som hade samma planer, och jag precis blev av med jobbet. nu har jag jobb ingen, men sambon är fortfarande inte med på mina planer….
#50, Men låt han få en överraskining när han kommer hem från jobb eller nått, säg att det är en tidig julklapp invirat i en blå rosett.

haha, försökte med det när Nova flyttade till oss. jag var inte populär. han var arg i flera timmar….

#52 men vad är några timmar mot att ha en underbar iller i flera år

#52, men de gick ju över, han kommer smälta nästa gång hehe

Puss på dig fina Mr Muskot !!

#40, jag kan vara trevlig.. men inte så svårt när man mår som jag gör.. vi kan skriva pm isf om du vill veta mer om såna saker..

#56 tyvärr måste du försöka tänka på att inte låta ditt humör gå ut över andra. jag hoppas du snart mår bättre iaf. men att låta det gå ut över folk som int gjort dig illa gör dom bara arga och du mår till slut kanskesämre. krya på dig =)
#44 vilken fin bild! Han är bedårande. Någon måste väl ändå vilja ha denna fina kille =)

#57 tack! ska besöka en psykolog nästa vecka..

#53 + #54
tyvärr så vill jag inte riskera att jag + alla andra djur blir utkastade pga att jag tar hem yttligare en iller :( för i dagsläget är han otroligt trött på mej och alla djur jag tar hem. fick ju hem en hitte hamster för ett tag sen. och sen släpade jag hem 3 chinchillor förra veckan så….
#60, okej förstår, ville bara skoja lite… naturligtvis ska du inte göra nått han inte e med på..de kanske kan bli för bra oxå hehe.

haha, precis… i mina ögon blir det aldrig dåligt med "för många" djur. :P
#62, nä men som sagt så bör ded nog vara ömsesidigt haha.

iofs, om han får köpa alla bildelar han vill ha, så borde jag få köpa alla djuren jag vill ha :P
#64, JAPP, han ska inte köpa NÅNTING om du inte får ha hem djur. det borde inte vara så, det SKA vara så annars är det orättvist hehe.

finns muskot fortfarande kvar? vad är det för pris för honom nu? går det ev. att lösa transport närmare sthlm på något sätt?
pratade nämligen med som som tog över min Lillie, och dom var lite sugna på en yngre iller kille som sällskap till Lillie.
absolut inget som var bestämt eller säkert. men jag tänkte att jag iaf kollar om denna lille kille finns kvar.

#66 Såg honom på blocket för 500kr.

#67 tack :)
Hur har det gått med muskot? Har han fått något hem än?
Putt