Söker ett hem
Den minsta honan ur Layha och Camaros kull finns ännu kvar här hemma. Hon söker ett eget hem att få komma till, är leveransklar född 2maj.
Chipmärkt, besiktad -UA, vaccinerad, registrerad (Svenska illervänner). En livlig och aktiv tjej som gärna är över allt. Mer info maila: murgonansilleruppfodning@hotmail.com eller ring: 073-6764436
vilken sötknopp, hoppas hon snart får ett varaktigt hem.
#5 Det hoppas vi på. Hon behöver få all uppmärksamhet hon kan få, jaga leksaker är hon outtröttlig och hon har även varit med och badat i kalkbrott. Tokig i vatten :-)

Om hon trillar ner i min brevlåda, så lovar jag att hon inte kommer i retur
!
#7 Det är bara samma problem som tidigare, hur ska illern stanna kvar i kuvertet/lådan under postens gång? ;-P Med snigelposten kommer denna lilla tjej vara ute ur sin förpackning inom 5sekunder, hon är en rörlig och envis typ ;-)
Den stora plaskbaljan har sedan några veckor stått framme nu och dagliga bad sker, lilla Laizy (som hon får heta här hemma i väntan på nytt hem, nytt namn?) älskar vatten…sålänge det sker på hennes vilkor =)

Hejsan,
har den lille tösen hittat ett hem ännu??
Jättefin, vad är det för pris på henne?
#9+10 Hon finns ännu kvar. För mer info maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com eller ring: 073-6764436 Hemsida: www.murgronan.info.se
Lätt att missa när det skrivs i tråden…
*putt*
En riktigt söt tjej det där. Hade det inte varit för att jag har lovat mig själv att inte ta in fler illrar så länge jag har Tiffanie och Tilly (som båda är över 6 år gamla) så länge dom lever, så skulle jag kunna tänka mig att ta henne. Men då dom inte gillar små valpar, längre, så får dom vara åtskillda från Sati som nu är dryga 4 månader. Men så snart hon har flyttat till Danmark (vilket hon gör på fredag), så kan även dom 2 vara ute med dom andra illrarna. Just nu har jag dom 2 i mitt sovrum på dagarna, medan Sati och hennes föräldrar Agnez och Miller är i hallen och köket.

Åhh hon är såååå söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hon är jätte fin. riktigt söt

hur myckt ska du ha för henne? =)
#19 Ring eller maila, hon har bett om den kontakten mer än en gång i tråden ;) Det ger bättre svar och är lättare än att fråga på ett öppet forum. Kontaktuppgifter finner du ju längst upp.
Paulina
#19 maila: murgronasilleruppfodning@hotmail.com Ring: 073-6764436 eller kolla min hemsida www.murgronan.info.se för mer info. Tar för övrigt 2500:- för henne.
Malin du får inte göra så här ju, vi har pratat så många gånger om det 
#22 Skatten tycker kanske det är dags för en kompis ;-)
Vi kommer till nynäs V.37 om de är till någon nytta och kan ta henne med då ;-)
Vad ska valpen i Nynäs o göra? 
Skatt vill ju inte ens vara kompis med Nanna längre. 
#24 så ni slipper simma över till ön och hämta henne ;-)