Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 404 ggr
Mariah86
0

Bamse söker nytt hem

Efter att Bamses ägare är tvungen att åka utomlands pga personliga själ måste Bamse omplaseras. Bamse är väldens goaste. Han är så himmla tillgiven och snäll att man ibland inte kan tro sina ögon. Han älskar allt och alla. Går bra ihop med andra illrar, hundar och katter. Bamse är 1,5 år gammal och kastrerad. Finns det möjligen någon här inne som kan tänka sig erbjuda Bamse ett nytt hem?!

Sinja
0

Var finns Bamse?

Mariah86
0

Bamse bor i Örebro men finns för tillfället i Stockholm

Sara
0

Han låter som en ögonsten! Perfekt första iller.

Sara

JossanH
0

#3 Precis! Skulle säkert passa i ett "nybörjar hem"!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Mariah86
0

Perfekt som första iller. Jag kan inte så mycket om illrar har bara tagit hand om honom i några dagar. Innan jag träffa honom hade jag hemska tankar om illrar. Fantiserade att han skulle komma hit och riva ner hela huset och bita av alla mina fingrar och tår. Men det var ju bara fantasier det och inget av det stämmde. Han har inte förstört någonting, helt rumsren och har aldrig bitit någon. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men han är helt sannslös.

Abstinens
0

Jag ska prata med min pojke, han kommer inte gilla förslaget alls efterssom vi nyss skaffade en till valp, men jag får prata med honom.. Jag bor ju för tillfället inte speciellt långt från örebro..

[HannahoHenrik]
0

Har du några bilder på Bamse? så man får se hur charmtrollet ser ut

Mariah86
0

nej jag har ju inte det :( har inte tillgång till dator hemma sitter nämligen i skolan. Ska försöka skrapa fram nån bild om jag får tag i någon.

Mimsan_1
0

när man väl skaffat sig en iller får man inte nog. Han låter ur go, påminner ganska mycket om min lilla kille. Är han vaccinerad, försäkrad, kastrerad?

bnoffan
0

Hoppas att ni hittar ett bra hem till killen! Finns nog många som är intresserade av en sån fin grabb

Mariah86
0

Tror att jag skrev att han är kastrerad? Vet inte om han är försäkrad eller vaccinerad. Tveksamt

Abstinens
0

Sebbe har snart rast, då ska jag ringa och tjata lite :) Det är ju faktiskt jul, då ska man vara snäll mot behövande (illrar).

Tror vi behöver en snäll iller hemma hos oss som kan lära de små busarna som tävlar om vem som kan göra värst saker. (tyr skiter under julgranen och Timon gräver ur all mat på golvet^^)

Abstinens
0

Skrivit ett mejl till dig =) Så att du vet :)

Mariah86
0

Maila gärna mig om det finns någon som är nyfiken på Bamse.

Mariah_19_86@hotmail.com

Soffi
0

Han låter underbar och  jag skulle jätte gärna ta hand om honom. Är just nu hemma i Stockholm i en vecka, så jag kanske skulle kunna komma förbi någon dag och titta på honom? Vill du placera om honom så snabbt som möjligt eller dröja på det? För som sagt, om en vecka åker jag ner till Göteborg (Där även illern är tänkt att bo) sen blir jag kvar där nere i två veckor.. Och det hade vart bra att få titta på honom innan jag bestämmer nåt.

Har skickat ett mail till dig föresten. :)

UlrikaD
0

Bamse ska få ett nytt hem redan på måndag. Ska han till någon utav er? Nyfiken är jag!Räcka ut tungan

Faxlin
0

Ja jag blir också nyfiken. Nu måste ni skvallra ju :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Soffi
0

Hon skulle ringa mig men hörde aldrig av sig så jag har ingen aning!

Madde
0

Som sagt ni får gärna hålla oss uppdaterade. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Abstinens
0

Samma här, hon höre aldrig av sig igen, vi hade t.o.m. börjat tänka på vart vi skulle kunna mötas upp.. dålig stil..

Sondemon
0

#19-20

Kan ju tänkas att hon hittade någon annan att placera Bamse hos, antingen någon som smugit iväg ett mail härifrån eller genom en annan sida (antar att det finns andra).

Hej hej förresten, premiär inlägg :P

Robinsnel
0

Grattis o välkommen :D