Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 183 ggr
Faxlin
0

Mystiken innan jul

Japp, jag är den nyfiknaste människan som finns. Jag älskar att ge presenter och julklappar.
Men att få dessa ger mig stora problem. Jag är liksom inte gjord för att vänta.

Nu har jag detta till trotts fått hem:
Två STORA paket från Veronica. Väl inslagna i otroligt snyggt papper.
Och ja, jag har faktiskt lämnat dem framme så att jag ser dem varje dag.
Tänkte minstingen skulle falla för nyfikenheten och öppna dem. Då kan jag ju skylla på henne, då är det liksom inte mitt fel. hihi

Jaja, lite fult, men vad sjutton. Försöka kan man alltid.
Nu har det dock visat sig att min dotter verkar ha en extremt bra karaktär (tre år gammal, eller ung.) så julklapparna ligger fortfarande lika fint inslagna.

I dag dyker det då upp ett mystiskt kuvert. Där står det en massa om vad jag får och inte får göra och när det ska göras tidigast. Så klockan 15.00 på julafton, då ryker kuvertet upp. För då får jag öppna det :-)

Gaaaaahhhhh, är ju nyfiken ju. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

haha :)

vad häftigt :)

sådant är ju jätteroligt :)

förstår att nyfikenheten är stor nu :)

bnoffan
0

Jag har nog tyvärr tappat den där känslan som man hade när man var yngre och alltid skulle snoka runt. Jag var verkligen hemsk. Men sen blev det ju så himla tråkigt att veta vad man skulle få! Räcka ut tungan

Faxlin
0

#1: Japp den är enorm. :-)

#2: Ja sådana problem har inte jag, inte med de vänner jag har i alla fall :-)

Jag tror de njuter för fulla muggar av min vånda just nu. Hmm, de bara älskar att jäklas. ;-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

#3 jag kan bara instämma att våndas in för jul det är det bästa jag vet. Det är det som gör att man håller i jul stämningen även fast man är gammal tycker jag .

FummelFia
0

#3 Kan faktist skvallra om att jag har en julklapp till dig här hemma också :-)

Faxlin
0

#5: haha, så du tyckte inte jag var nyfiken nog eller? Flört

Audiatur et altera pars

Tina-A
0

Min mamma är sämst på att hålla hemligheter.. :P Varje jul och födelsedag vet jag nästan precis vad jag ska få. Hon sitter och fnittrar och sen säger hon "Vill du veta en hemlighet?" "Visst" säger jag då, som vet vad hon kommer säga. "Vet du vad du ska få i juuulklapp *fniss*" Och sen berättar hon en sak!

Brukar hända några gånger innan varje högtid (så får man veta en eller två saker varje gång), så man vet ungefär vad man får. Vet vad min syster ska få också. Hon bara måste berätta!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Robinsnel
0

kan hon inte berätta att du ska få tillbaka milton då?! :P

Tina-A
0

#8: Det vore den optimala julklappen för mig :) Men kanske inte för Milton :( Han har det ju bra, och en kompis. Det är superjobbigt att säga det, men han har det kanske bättre där *cry* Med kompisen och allt, och så får han springa fritt för att mina föräldrar inte är där och är rädda för honom!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

FummelFia
0

#6 Nää… De vet du väll :-) Håller på å julpynta här hemma nu och ska iväg och köpa dom sista julklapparna imorgon :-)

Madde
0

hihi. Jag vet ju hur nyfiken du är Åsa. =))

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#11: Såååå fel du har nu. Så heter det inte alls. Det heter ju:

Den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge.

Audiatur et altera pars