Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 99 ggr
Missy
0

Nu är det tenta dags

Nä nu är det tenta dags så nu kommer jag försvinna ett par dagar, tillbaks igen nån dag innan jul. God Jul på er alla!

Smeagol
0

God jul på dig oxså Missy=) Lycka till med tentan!!

Nettan
0

Lycka till på tentan! 

Själv klarade jag äntligen tentan som jag försökt med så många gånger. Nu är vägen äntligen öppen för mig att studera vidare på termin fyra av sex.

sarae
0

Lycka till på tentan Missy! Och en God jul!

Grattis Nettan! va härligt! klarade oxå en tenta som jag haft ont i magen över i 2 år för någon månad sen…å i september klarade jag en tenta jag gjort 3 gånger å varit inställd på att aldrig klara ;)

Missy
0

Å Tack så mycket! Det var en praktisk och dom gillar jag verkligen så det gick ganska bra, 90% fick jag så jag är rätt nöjd. Grattis Nettan och Sara att ni klarade era, förstår att det var skönt att få det bakom sig.

sarae
0
emoflickan
0

Grattis Missy :) Själv har man nästa tenta den 4:e januari..skitkul :P bra datum att placera en tenta på heh, plugga hela julen :(

Missy
0

Tack så mycket #5 och #61 Lycka till på din tenta #6 vet hur det känns får själv sitta hela julen för efer jul är det daxs för den teoretiska tentan..Som tur väl vet båda min sambo och syster och svåger hur jag är men det blir lite klurigare att få min lille systerson att förstå varför moster är så tråkig och bara sitter och läser i boken..