Någon i örebro?
Jag skulle jättegärna vilja ha iller hemma, men det skulle tyvärr inte gå på ett par år framöver pga studier. Men jag sitter redan nu och läser på om illrar (kunskap kan man inte ha för mycket av
). Sitter och dreglar här på sajten och har "bestämt" mig för att illrar är roliga och mysiga trots att de bajsar i ens säng och i vissa fall luktar apr*v och tuggar sönder fingrar och tår av en
Har aldrig träffat en iller i verkligheten men skulle tycka att det vore roligt och antagligen ganska nyttigt för mig att göra det. Finns det någon i närheten av örebro man skulle få komma och kika in hos?
Hälsningar Bella:)
Jag bor i örebro med tre töser som gillar att få besök. Du är så välkommen att hälsa på.

jag finns i sthlm, och dte är ju inte sjukt långt bort. för tillfället finsn det 5st monster här hemma som älskar sällskap. :)
den 30/8 kommer vi även ha en liten illerträff här i sthlm, du är väldigt välkommen då för att träfaf en massa illrar. :)
Jag finns oxå i örebro jag har 6 illrar här hemma hos mig. =) Varav 5 är hanar och 1 hona.
Jag bor på Norr vid svampen så du är hjärtligt välkommen att titta förbi om du skulle känna för det.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ska visserligen omplaceras men finns i Örebro tills dess ju :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag och min kompi Jennsan här på forumet brukar träffas ofta med våra illrar, 8 st tillsammans, du får gärna vara med om du vill, bara o pma isåfall
Eller så får vi ha en illerträff här i örebro. Då blir det många illrar. =)
Oj det var många som bodde i örebro
Jag går på naturbruksgymnasiet Kvinnersta mån-fre så någon kväll skulle passa mig. PM:ar er inom några dagar.
Tycker att det är jättesnällt av er att erbjuda er
#6 Det va en bra idè, vi alla som erbjudit oss kan ju annars träffas så får psyko träffa många illrar på en och samma gång :)
Låter roligt, I am game :) bara svårt o få ihop det
jag vill oxå komma till örebro på illerträff! (och pussa barnbarnen :P) 
#9 Vi får försöka, om alla kan komma med dagar som dom kan så borde ju nån passa :)
#10: Vi får väl försöka få till en träff här i höst så du får träffa barnbarnen. =)
Barnbarnen? Har du producerat fler örebroa Sara? :D
#13 hihih bara en… Misstake från katastrofkullen bor ju i örebro ;)
Wiie ja vill oxå komma!! Får du ett barnbarn till att pussa på Sara :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#15 jaaaaaaaaaaaa! kan aldrig få för mycket lurv pussar!

Örebroträff är aldrig fel
MissTake är redo!