Kaos kaos mera kaos
i helgan ver jag och Hanna på lite mini tant semester… och vad möter oss när vi kommer hem igen?
Ett mysigt, hemtrevligt och..ehh välstädat vardagsrum?
ÅHHH de har till och med vikt up täcket och lagt erhm chocklad (kyckling!!!) på kudden…
de har även vart så söta att de öppnat ALL post….och sorterat bort reklamen och räkningarna
Mne vi är såklart inte vilka tanter som helst… vi är nämligen VÄLUTRUSTADE tanter!
och lite till…
städbältet är sponrat av Tant Vitalin, patenterat utav Hungry Ferrets

Påminn mig inte… huuu jag försöker förtränga kaoset för att slippa mardrömmar=p
Haha!
Det där var dagens. Jag och min sambo skrattade gott åt detta! :-)
Ojojoj ja tror Fiona och Lurvet tänkte rätt när dom skänkte dig detta städbälte hehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Oh, älskar mörka golv!
Jag har bara haft iller en dag men har insett att det lär bli myyyyyycket extra städning :P Ska skaffa en sån där brevkorg tror jag.. :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Hahaha,visst städa dom fint hahahaah
Sweeet! Men nu sabbade du ju min tilltänkta födelsedagspresent :P
Paulina
¤14 du.. man kan ALDRIG få för många srädbälten här hemma :P OM inte annat kan man ju alltid låna ut det till gäster, tillsammans med de rosa tofflorna :P
#15 Haha, jag misstänker att du har någon speciell, storfotad varelse i åtankarna? :P Men du, vart ska furbalådan sitta? Ryggsele kanske?
Paulina

Det finns ju en anledning till att man aldrig går hemifrån liksom..
#12 men du har ju ingen av Sarae´s illrar hemma hos dig så det är nog lugnt ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Har ni haft raveparty?
#18 den som ändå kunde säga det :s
#19 jajamen…. hela komunen var tydligen inbjuden

#19 vi?? DOM! Vi är helt oskyldiga även om vi fick ett härligt städparty sen=)
är man innesittartypen som inte gillar semester och gå ut så skaffar man iller, om man inte kan hänga upp allt i taket 
vill man gå nånstans är det bättre med vandrande pinnar 
#22 Man kan ju köpa såna där ''kroken'' på ikea och hänga upop allt på väggarna i iller-säker höjd! :D
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#20 trevligt trevligt :)
#21 Aja någonstans av partyt fick nu ju vara med på ;P
"Lugnande"
Är det för illrarna eller tanternas nerver? ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#25 tanterna dessvärre… illrarna är numera resistenta :s
#25 *ASG* då är det riktigt illa.
Men jag kan inte riktigt förstå vad ditt problem är, om det såg ut så hemma hos oss nu så skulle det vara välstädat ^^ Fyfasiken för att bo i en pågående flyttpackning. ^^
#27 hehehe jag är även pedant.. vilket gör att jag städar minst 2 ggr om dagen.. och får psykbryt på all form av stök…. JÄTTEBRA kombination med illrar känner jag ;)
#28 du borde kanske gett dig in på vandrande pinnar eller neontetror istället :)
Är rätt glad i att Alma o Alea inte ställer till så mycket, hunden är värre o river ner saker med svansen mattor har vi helt slutat med då de ändå bara ligger i en hög mot en vägg när han rivstartar, katten han river ner allt så fort han ska hoppa upp på något högre än en tröskel… så illrarna står ju nästan uteslutande för att gömma strumpor samt att gräva ur blomkrukorna. :D