Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 524 ggr
LinaN
0

Borås den 30/10-1/11

Då kommer jag vara i Borås, är det någon som har lust med en fika eller två då?

Gubben min ska iväg på ett spelkonvent med sina warhammergubbar och tänkte att man kanske ska passa på att hälsa på nån som bor därborta och träffa andra pälsar :D

Någon?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

tortoise
0

vad roligt! vi kommer gärna! och nu finns det ju faktiskt ett ganska stort illergäng i Borås, så vi kan nog bli flera!

LinaN
0

Jag kommer åka utan pälsar, har fått barnvakt ^^ Tror inte det är så populärt på spelkonventet att ha ett par luktiga illrar med sig :)

Har märkt att de luktar mer när de är på ett nytt ställe där de inte känner sig helt trygga.

Men jag kommer gärna o hälsar på och fikar med både er o pälsarna :D Kul o se några andra än sina egna :D

tortoise
0
#2 kul! då hörs vi när det närmar sig!
Hayley
0

tyvärr jobbar jag de dagarna =( annars hade jag mer än gjärna träffats =)

LinaN
0

Jag får väl helt enkelt träffa de som vill och kan träffas ;) illa vore det väl annars.

*hotfull situation* jag har en iller, och jag är inte rädd för att använda henne! *hötter med illern mot personen ifråga*

*ASG*

tortoise
0

#4 Det finns väl kaffe och kakor på ditt jobb? Vi kan komma till kassan och fika! så får du oxå vara med!=) Love och Alice hälsar att isåfall beställer de följande fika: kycklinghjärta och kycklingvingar och en rå äggula. Alice skulle oxå gärna vilja ha några delikatesskorpor om hon får, hon kommer nämligen inte åt några såna mer här hemma..!Skrattande

Hayley
0

#6 haha klart  vi har kaffe, hur tror du annars jag har kunnat jobba där i tre år ;) hihi kunde man bara planera in dom slöa stunderna så hade det ju iaf varit perfekt! :D