Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 332 ggr
JossanH
0

Julgran och iller- bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är triton som så fint möblerat om lite bland glittret i julgranen!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

här der han så fet ut haha

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

sen så kommer lite bilder på triton (igen…) när han legat o sussat i i sitt rör och på den lurviga mattan.

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aelsklinn
0

Vad fina de är! Men har du redan tagit in och pyntat granen!? Flört

JossanH
0

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

#4 ja, gjorde det igår! =) Hinner inte i veckan (ville ta den samtidigt som julstädningen) och gran måste man ju ha till jul!hehe

Här kommer än närbild på tritons nos!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

här är en bild på hur fin man kan bli när man nosat i en utbrunnen gammal marchall (hur i hela fridens stavas det!!!??) som hittade här utanfö när matte inte hade ögonen med sig!Skrattande

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

här slickar sig dexter runt munnen

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aelsklinn
0

Haha, vår gamla katt brukade äta upp glittret i julganen (sånt där som är som långa spagetti). Hon bajsade glitter hela julen. Rena turen att hon inte blev dålig av det! Men hon kunde bara inte låta granen vara. Tur att hon var lite harig av sig för kulorna var hemskt roliga att leka med också, tills en föll i golvet (gick dock inte söder) och hon blev rädd. Sen lät hon kulorna vara.

JossanH
0

här är pegasus… han fastnar ju aldrig på bild juh.. han gillar inte att bli fotad!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

#9 min katt (som bor hos mor o far nu) försökte bara tugga i sig julgransljusen!! varför har jag ingen aning om och han fick som tur var aldrig sönder nåt ljus!!Skrattande Pegasus snor kulorna i tråden ibland.. sen gömmer han dom!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Min sötaste pegasus

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ferret.YinniZ
0

vilka vackra bilder:D jag älskar bild 1 och 6:D

Sara
0

# 8 är ju bäst.. Vilken tunga den illern har!

Sara

NosFeratu
0

Får verkligen granen stå kvar om man har iller? var tveksam på ens ställa ut min, då jag får hem min buse på en vecka eller 2!

Theres
0

söta bilder =)

golf.ifokus.se

Athleticas
0

Veldig flotte bilder!

JossanH
0

#15 det är ju en fuskgran så det är inte hela världen om den skulle vippa. Än så länge så bara ruskas den om när det ska stjälas julgranskulor och möbleras om i glittret! Illrarna tycker att den är ganska så spännande trots allt!

Sajtvärd på Iller.ifokus

TottsiGirl
0

Vilka kalasfina bilder!!! Extra söt på den bilden där han räcker ut tungan åt kameran  :) hehe

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."