Julgran och iller- bilder
Vad fina de är! Men har du redan tagit in och pyntat granen!? 
Haha, vår gamla katt brukade äta upp glittret i julganen (sånt där som är som långa spagetti). Hon bajsade glitter hela julen. Rena turen att hon inte blev dålig av det! Men hon kunde bara inte låta granen vara. Tur att hon var lite harig av sig för kulorna var hemskt roliga att leka med också, tills en föll i golvet (gick dock inte söder) och hon blev rädd. Sen lät hon kulorna vara.
#9 min katt (som bor hos mor o far nu) försökte bara tugga i sig julgransljusen!! varför har jag ingen aning om och han fick som tur var aldrig sönder nåt ljus!!
Pegasus snor kulorna i tråden ibland.. sen gömmer han dom!
Sajtvärd på Iller.ifokus

vilka vackra bilder:D jag älskar bild 1 och 6:D
# 8 är ju bäst.. Vilken tunga den illern har!
Sara

Får verkligen granen stå kvar om man har iller? var tveksam på ens ställa ut min, då jag får hem min buse på en vecka eller 2!

söta bilder =)
golf.ifokus.se

Veldig flotte bilder!
#15 det är ju en fuskgran så det är inte hela världen om den skulle vippa. Än så länge så bara ruskas den om när det ska stjälas julgranskulor och möbleras om i glittret! Illrarna tycker att den är ganska så spännande trots allt!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vilka kalasfina bilder!!! Extra söt på den bilden där han räcker ut tungan åt kameran :) hehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."