Slaffsmajjan - Cherry Berry
Matdags för en stund sedan… och självklart väljer Cherry husets bästa matplats… min antika kista 
tyligen kunde iaf inte Cherry det, så hon tog köttet och skuttade glatt iväg för att äta… på min soffa!!! 

Du fick just folk att inse nackdelen med Barf och fördelen med torrfoder….
Själv hittade jag kyckling i min sko, när jag skulle gå ut förut. Försöker tänka som så att de inte ville att matte skulle gå och bli hungrig på vägen.
Hm, jag måste nog leta fram en presenning åt dig :S Eller haklapp åt henne ;)
Paulina

Men visst måste man passa på och äta sin mat på de finaste ställerna?=) och visst är de omtänksamma när man får med sig mat och ett gott skratt till jobbet!
Måste bara få säga: Vad fina dina små är sara! Roligt att få se dem så stora!
Får mina kött får dom det under uppsikt eller ute på verandan! Imponerande med folk som orkar ha köttsaft i hela huset!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#5, precis min tanke hahaha, ischhhh..
Hehehe vad är lite kött, blod och ben i hela huset, mot vetskapen om att djuren mår bra av det :)
Fast lite kinkig blir jag när de envisas med att äta i sängen
*suck*
#7 tusen tack!

#10 Haha kinkig och kinkig jag tycker dina illrar har exotiska matvanor, det är bara att vända på kudden så somnar man gott. Du kommer känna dig som hemma i soffan här….

*Funderar*
Får man inte gå ut och äta på fina ställen så klart man letar upp något fint ställe i hemmet man kan äta mat på. =)
funkar inte en sån där fodersäck man hänger om halsen på hästar fast naturligtvis mindre