Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 659 ggr
sarae
0

Slaffsmajjan - Cherry Berry

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Matdags för en stund sedan… och självklart väljer Cherry husets bästa matplats… min antika kista Skrikandes

sarae
0

Dö… kan du äta när nån STIRRAR på dig??

sarae
0

tyligen kunde iaf inte Cherry det, så hon tog köttet och skuttade glatt iväg för att äta… på min soffa!!! Skrikandes

sarae
0

jaja.. .det är väl tur att hon är söt….

sarae
0
UlrikaD
0

Du fick just folk att inse nackdelen med Barf och fördelen med torrfoder….Flört

Själv hittade jag kyckling i min sko, när jag skulle gå ut förut. Försöker tänka som så att de inte ville att matte skulle gå och bli hungrig på vägen.Skrattande

Aviendha
0

Hm, jag måste nog leta fram en presenning åt dig :S Eller haklapp åt henne ;)

tortoise
0

Men visst måste man passa på och äta sin mat på de finaste ställerna?=) och visst är de omtänksamma när man får med sig mat och ett gott skratt till jobbet!Glad

Måste bara få säga: Vad fina dina små är sara! Roligt att få se dem så stora!

JossanH
0

Får mina kött får dom det under uppsikt eller ute på verandan! Imponerande med folk som orkar ha köttsaft i hela huset!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

#5, precis min tanke hahaha, ischhhh..

sarae
0

Hehehe vad är lite kött, blod och ben i hela huset, mot vetskapen om att djuren mår bra av det :)

Fast lite kinkig blir jag när de envisas med att äta i sängen 
*suck*

#7 tusen tack!

HannaM
0

#10 Haha kinkig och kinkig jag tycker dina illrar har exotiska matvanor, det är bara att vända på kudden så somnar man gott. Du kommer känna dig som hemma i soffan här….

sayuri
0

*Funderar*

Får man inte gå ut och äta på fina ställen så klart man letar upp något fint ställe i hemmet man kan äta mat på. =)

leo-
0

funkar inte en sån där fodersäck man hänger om halsen på hästar fast naturligtvis mindre SkrattandeSkrattande