Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 446 ggr
TanjaS
0

Omplacerings Hona sökes

Jag är en illerfantast på snart 37 år som haft iller sedan 1997 men haft nära kontakt med iller sen 1992. Tyvärr är har min äldsta iller gått bort och det är iller tomt i huset :0(

Jag söker en omplaceringshona helst över 1 år. Hon får gärna vara lite besvärlig för såna är en utmaning och har funkar bäst i mitt hem.

Bor i en villa i Småland där honan kommer att få eget rum i en omgjord klädkammare med fönster och genomskinlig grind för att ta del av vad som sker i resten av huset. Hon kommer att få springa lös i vissa delar av huset och kommer att få vistas ute i trädgården som är av gammalt stuk då huset är från 1925. Honan kommer att få bo med mig och min sambo, tillsamans med hans två barn och vår gemensamme son. Jag kommer att ta hand om honan som om de vore vem som helst i familjen då alla mina tidigare illrar varit familjemedlemmar :0)

Har du denne dam så hör gärna av dig till mig på mail mvh TanjaS

werner
0

Ev omplacering

Tösen Sina måste ha nytt hem i den tråden, ska luska runt och se om jag hittar flera :)

werner
0

Lucy

En till illerhona på 1 år som behöver hem, vet ej om hon finns kvar men värt ett försök.

werner
0

Gör det något att jag bifogar dom jag hittade på blocket? Vet att en del inte gillar att dom sitter på blocket men ändå behöver dom nya hem..

Albino hona hon är dock en valp

Tomte hona dock en valp

Ronja, över ett år.

Okänd färg Kastrerad hona 1 år

UlrikaD
0

#1 I den tråden är det ju flera som söker nytt hem. Där skulle du ju kunna ta två som redan är kompisar. Tex Sina och Musimon. Då har de ju sällskap av varandra också.

werner
0

#4 jag visste ej hur många honor det var läste bara Sina ^^