OT hur kallt har ni
Undrar hur kalt ni har nu ute i sverige ,
här i Viskafors har vi bara 3 grader nu o det är kalt .
Var på torget eller byn som vi säger här o det var svin kalt .
Det var julmarknad och vi tog 5 lotter för 20 kr o van en rygg säk kanon för joakims gick sönder nu i veckan så då slapp vi köpa en ny dom kostar ju i alla fall en hundring så det blev ju billigt o bra
Vad skoj att ni vann en väska. =))
I morse när jag vaknade hade vi 3 grader. Men nu har jag faktiskt inte kollat. Men jag kan ju gå och kolla. =) hihihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mm tack den fick joakim direkt så slap jag att se hans mmmm påsar som han har till jobbet .

här är det just nu ca -5grader..

Vad skojigt att ni vann. Här ligger vi fortfarande på ca 5 plus grader. Så det är rätt okej för årstiden :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
mellan 5 och 10 grader på dagen just nu 4.2 enligt min termometer
(hoppas att det är varmare på tisdag då det är Luciakortege i Malmö för motorcyklar och jag hade tänkt vara med)
Micke

haha, hur vanligt är det att man har motorcykeln med vid lucia. ;-)
Audiatur et altera pars

hååå vad kul vad jag saknar min hoj nu har haft hoj i många år älskar att ut o köra vinte som sommar inga problem är man biten av hoj så är man .
var tvungen att ta ett svårt beslut förra sommaren då jag sålde min klenod .
har nu bara pack väskor kvar som mina små 4 benta vänner åkte i men har väll tänkt att sälja dom oxå eftersom jag inte äger mc längre bhu
det blir bara större och större och dom som har pyntat cykeln och sig själv bäst får köra först och sen avslutas det med fika hos SMC
om det inte blir för kallt och dåligt väder så att jag struntar i det kan jag ta ett par bilder om ni vill
Micke

ja snälla gör det vore kul att få se i alla fall .tckar så mycket om du gör det

Här är det -9 grader. Brr kallt :P

#8: Ja vad roligt om du kunde göra det. Hoppas verkligen att vädrets makter är på din sida så vi får se lite foton på det ;-)
Audiatur et altera pars
Här på södra delen hade vi +9 grader vid 19 tiden. :-)
/Ammi
ja ha det då kanske det är dags och ta sig i kragen och gå och kolla temperaturen. =))) Hos oss är det 6 grader kl 21.00

Vi i stan i Visby har nu 5 grader kl: 22, 10/12

På morgon när jag går och jobbar vid halv sju brukar det vara ca +2 och på dan har det varit runt +6 nu i några dagar. Inte ett hopp om snö här inte =(

De låg på mellan 3-5 grader. Har gjort det i ett par dagar här i dalarna. Men jag hoppas på snö till julaftonen.=)
var inne på blixet.se och det ser ut som att vi kommer få fira jul som i usa det kommer inte någon snö det är nog bäst att flytta till norland 
Här har vi 8,5+ grader just nu.. Men d blåser jädrans så håll i hatten minst sagt.. å jo naturligtvis regnar de oxå… har de ju "bara" gjort den senaste 1½ månaden var enda dag!!
Hade oxå gärna rastat hojen liten men de regnar ju konstant och då e de mindre kul att vara ute och åka tyvärr.:S
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

vi har storm, det blåser som sjutton, synd det inte snöar… *går och kollar temperaturen* 5 plus =)
golf.ifokus.se

Nu idag var det visst 7 grader varmt. orkade inte kolla förrut och de blåser som sjutton!! Man blir ju mörkrädd när man går ut med hunden., Känns som man håller på att blåser bort…=( ush!!
här kommer en länk till lite bilder på Lucia kortegen i Malmö
Här har det varit runt 9-10 + hela dagen.. Det känns inte ens som vinter och ännu mindre som om de bara är dryga veckan kvar till julafton.
Sara
Ja inte blir det kallare utan vädret håller i sig. Vill ju ha snö nu.
västragötaland är nu klassad som 3 i storm varningar blir nog ingen vit jul

vi har fått snö idag, weee! :D för tredje gången, typ. vet dock inte hur kallt det är.. men inte många minus iaf!