bur lånes/köpes gotland
jag hade styrt upp och skulle få låna en bur när jag kom till gotland. fick tag på personen lite kort för nån dag sedan. men sedan dess inget.
vi är redan på gotland så det är lite akut. min syster är på besök med sin allergiska kille så jag får inte ha iller inomhus.
nu sitter milly i hundens löp lina på tomten. men risken är att hon sliter sig som ayela gjorde förre året och sticker. vill inte låsa in henne i transportburen hela tiden men måste när jag inte kan ha koll på henne.
Finns det någon runt visby som kan låna ut en bur. inne som ute modell att låna ut nu under denne vecka fram tills helgen lr tisdag nästa vecka?
Ev kan jag även köpa den om det inte kostar för mycket.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ammi bor väl på gotland? Hon kanske har något tips? Gottfridsson tror jag hon heter här numer.
Paulina
Det lättaste kanske är att maila Ammi? Hon har nyligen satt in en annons här om 6 valpar som behöver hem och där finns även hennes mail då hon inte är här inne speciellt mycket.
Lycka till!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#2 Tur att du tänker ett eller tre steg längre =)
Paulina
ska testa :-D
Om du vill kan jag pm:a hennes mobilnummer till dig om hon inte svarar på mejlen =)
Amor vincit omnia
får du gärna göra. 073-9594112 är mitt nr
det har löst sig. tråden kan tas bort :-D
Skönt att det löste sig =)
Amor vincit omnia
Fick låna en riktigt skranglig bur. men det är toppen att ja får låna den iaf :-D.
nu vågar man kanske sig ned till krogen och inte hitta en förbannad pälsboll på rymmen.